مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

معرفی انواع مداد ابروهای ترند با کیفیت 2022+ پیشنهاد خرید

pencils eyebrow
فهرست مطالب

امروزه برند های معتبر زیادی در زمینه تولید انواع مداد ابرو فعالیت می کنند. برای مثال، می ­توان به مداد ابرو فلورمار اشاره کرد. شما می ­توانید به کمک انواع مداد مناسب ابرو، زیبایی بیشتری را به ابرو ها و چهره خود بیافزایید. این مطلب، شما را با انواع مداد ابرو مخصوص و رنگ­ های آن آشنا کرده و بهترین برند مداد ابرو بدون ریزش را به شما معرفی خواهیم کرد.

مداد ابرو چه تاثیری در چهره ی شما دارد؟

مداد ابرو یکی از بهترین لوازم آرایشی است که هر خانمی باید آن را در کیف خود داشته باشد. به کمک این وسیله، شما می ­توانید نواحی خالی ابروی خود را پر کرده و ظاهر پر پشت ­تر و جذاب ­تری به ابرو های خود بدهید. همچنین می توانید حالت ابرو را با استفاده از یک مداد مناسب ابرو هاشوری، ماژیکی یا معمولی تغییر داده و چهره خود را جذاب دلرباتر کنید. در ادامه نحوه ی استفاده از مداد ابرو کشیدن را در قالب ویدئو برای شما قرار داده ایم تا شما بیشتر با نحوه ی استفاده از مداد ابرو آشنا شوید.

اگر به فروشگاه­ های لوازم آرایشی و بهداشتی سر بزنید، انواع رنگ مداد ابرو مناسب را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از این رنگ ­ها برای تناژ پوستی خاصی طراحی شده ­اند. به شما توصیه می­ کنیم با انتخاب یک مداد مناسب ابرو که با رنگ پوست و موی شما همخوانی دارد، زیبایی چهره خود را مضاعف کنید.

البته انتخاب رنگ تا حد زیادی به موقعیتی که در آن از مداد ابرو استفاده می کنید، بستگی دارد. مثلا اگر قرار است در محل کار خود حاضر شوید، بهتر است از یک مداد ابرو مشکی کمرنگ استفاده کنید تا میکاپ شما مشخص نشود.

بیشتر بخوانید: فیبروز ابرو

نکته مهم دیگر در استفاده از مداد ابرو این است که شما باید در انتخاب این وسیله دقت زیادی داشته باشید و حتما بهترین مداد ابرو بدون ریزش را انتخاب کنید. به عنوان مثال مداد ابرو فلورمار یکی از بهترین مداد ابرو های موجود در بازار است و هیچ آسیبی به ابروی شما نمی زند.

انواع مداد ابروهای ترند را بشناسید

مداد ابرو در انواع و رنگ ­های مختلفی تولید شده است که با اصطلاحات آرایشی مختلف در بازار موجود می باشد. به همین دلیل شما در انتخاب این وسیله هیچ محدودیتی ندارید. هر کدام از انواع مداد ابرو از نظر طراحی و کاربرد با هم متفاوت اند. بنابراین اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید، بهتر است در زمان خرید حتما از فروشنده مشورت بخواهید.

در کنار انتخاب نوع مداد، حتما به برند سازنده آن، توجه داشته باشید، چرا که انتخاب یک مداد از برند نامعتبر می تواند باعث ریزش ابروی شما شود. همانطور که اشاره کردیم انواع مختلف مداد ابرو فلورمار یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد. در ادامه دو مورد از بهترین مدل ­های مداد ابرو را به شما معرفی می­ کنیم:

type-of-pencil-eyebrows-

مداد ابرو هاشوری

مداد ابرو هاشوری یکی از بهترین انواع مداد ­های ابرو است و به شما کمک می­ کند در سریع­ ترین زمان ممکن ابرو های خود را پر پشت­ تر کنید. خطوط کشیده شده با این نوع مداد بسیار مشابه تار های طبیعی ابرو هستند و به همین دلیل ظاهر ابرو های شما را غیر طبیعی نشان نخواهد داد.

اگر به بازار مداد ابرو سر بزنید، می ­توانید انواع رنگ مداد ابرو هاشوری را مشاهده نمایید. انتخاب رنگ این مداد باید تا حد زیادی به رنگ اصلی ابروی شما نزدیک باشد.

همچنین شما می ­توانید یک مداد ابرو مشکی کمرنگ هاشوری را برای خود خریداری کرده و به صورت روزانه از آن استفاده کنید. در این صورت حتی اگر میکاپ نداشته باشید، ظاهر چهره­ تان کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود.  استفاده از یک مداد ابرو هاشوری خاکستری نیز، می ­تواند انتخاب مناسبی برای تمام افراد باشد.

بیشتر بخوانید: انواع هاشور ابرو

مداد ابرو ماژیکی

علاوه بر مداد ابرو هاشوری، یک مدل بسیار پر طرفدار دیگر که در بازار به فروش می ­­رسد، مداد ماژیکی است. مداد ابرو ماژیکی معمولا برای افرادی کاربرد دارد که ابرو های خیلی کمرنگ و کم پشت و یا خیلی روشن دارند. این نوع مداد ها یک سری باریک دارند و شما با استفاده از آن می ­توانید خطوط ظریفی روی ابروی خود بکشید. این مداد در رنگ های مختلفی تولید شده است. مثلا شما می ­توانید انواع مداد ابرو مشکی کمرنگ، قهوه ­ای و… را در بازار پیدا کنید.

مداد ابرو ماژیکی نسبت به انواع دیگر مداد ابرو با دوام­ تر است و مدت طولانی­ تری روی ابرو می ­ماند. همچنین رنگ آن هم پایدار بوده و به هیچ عنوان باعث ایجاد سایه روی ابرو نخواهد شد. استفاده از یک مداد ابرو خاکستری ماژیکی یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه است و حتی اگر میکاپ هم نداشته باشید، چهره تان را زیبا تر نشان می ­دهد. جالب است بدانید در بسیاری موارد استفاده از مداد ابرو ماژیکی جایگزین تتو ابرو می ­شود.

چگونه رنگ مداد ابروی خود را انتخاب کنیم؟

همانطور که در بخش­ های قبلی هم اشاره کردیم، مداد­ های ابرو در انواع و رنگ ­های مختلفی تولید شده­ اند. به احتمال زیاد در زمان خرید با مشاهده انواع رنگ مداد ابرو دچار تردید و سردرگمی می شوید و نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید.

رایج ترین انواع رنگ ­های مداد ابرو که در بازار به فروش می ­رسند، شامل مداد ابرو خاکستری و مشکی کم رنگ می شوند. در ادامه این دو رنگ را بررسی خواهیم کرد.

type-of-pencil-eyebrows-2

مداد ابرو مشکی کمرنگ

استفاده از مداد مشکی یکی از اولین گزینه ­هایی است که افراد در زمان خرید مداد ابرو به آن فکر می­ کنند. اما باید در زمان انتخاب به تناژ رنگ مشکی مداد هم توجه ویژه داشته باشید، چرا که استفاده از یک مداد مشکی پر رنگ می­ تواند ظاهری بسیار غیر طبیعی برای شما بسازد.

استفاده از یک مداد ابرو مشکی کمرنگ می ­تواند بهترین انتخاب برای افراد با ابرو های نازک و کم رنگ به شمار رود. این مداد چهره شما را کاملا طبیعی نشان داده و حتی سن شما را هم کمتر از چیزی که هست نشان خواهد داد.

مداد ابرو خاکستری

مداد ابرو خاکستری یکی دیگر از پرطرفدارترین رنگ­ های مداد ابرو می­ باشد. این مداد هم چهره و حالت ابروی شما را کاملا طبیعی نشان می­ دهد و برای استفاده روزانه مناسب است.

در صورتی که از یک مداد ابرو هاشوری به رنگ خاکستری استفاده کنید، با کمی دقت می­ توانید خطوط دقیقی در ابروی خود بکشید و با کمترین هزینه ممکن ابرو هایی پر و طبیعی به چهره خود ببخشید.

بیشتر بخوانید: انواع خدمات ابرو

بهترین مداد ابرو بدون ریزش موی ابرو

استفاده از مداد ابرو همان اندازه که می ­تواند در زیبایی چهره موثر باشد، امکان دارد باعث ریزش ابروی شما شود. البته این اتفاق زمانی می ­افتد که شما از یک مداد بی کیفیت استفاده کنید. بنابراین حتما باید بهترین مداد ابرو بدون ریزش را انتخاب نمایید.

متاسفانه برخی از تولیدکنندگان لوازم آرایشی از مواد اولیه نامرغوب در تهیه محصولات خود استفاده می­ کنند. این محصولات می ­توانند به سلامت پوست و موی افراد آسیب بزنند. به همین دلیل به شما توصیه می­ کنیم برای خرید انواع مداد ابرو حتما به سراغ برند های معتبر و با کیفیت بروید. در این صورت دیگر نیازی نیست نگران ریزش ابروهای خود باشید. این موضوع در مورد سایر لوازم آرایشی مانند ریمل ابرو نیز صادق می باشد.

مداد ابرو فلورمار

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، خرید مداد ابرو هایی با برند های نامعتبر امکان دارد با ریزش ابروها همراه باشد. به همین دلیل انتخاب بهترین مداد ابرو بدون ریزش اهمیت زیادی دارد.

برند فلورمار یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع لوازم آرایش با کیفیت از جمله انواع مداد ابرو است و محصولات خود را با بهترین مواد اولیه تولید می ­کند. شما می ­توانید انواع رنگ مداد ابرو را در لیست محصولات این برند مشاهده کرده و مطابق با سلیقه خود هرکدام را انتخاب کنید. مداد ابرو فلورمار بسیار روان بوده و به راحتی می ­توانید حالت ابرو های خود را به کمک آن زیباتر کنید. این مداد نه تنها باعث ریزش ابرو نمی ­­شود، بلکه تا حدودی هم روی تقویت ابرو ها تاثیر می­ گذارد.

flormar-pencil-eyebrows

کلام آخر

در حقیقت ابرو یکی از مهم ­ترین اجزای صورت است و نقش مهمی در زیباتر به نظر رسیدن چهره و سایر اجزای صورت دارد. در این مقاله به معرفی مداد ابرو و انواع آن پرداختیم. به شما توصیه می­ کنیم برای انتخاب انواع مداد ابرو حتما به تناسب رنگ آن ­ها با پوست و رنگ موی خود توجه داشته باشید، چرا که در صورت انتخاب یک رنگ نادرست نه تنها به جذابیت خود کمکی نمی­ کنید، بلکه امکان مسن تر شدن چهره خود را بیشتر می کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید