مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

لمینت ابرو و بررسی تفاوت لیفت و لمینت ابرو

lifting eyebrows
فهرست مطالب

لیفت و لمینت به عنوان روش‌ هایی نیمه دائمی شناخته می‌ شوند و اگر از ژل‌ ها برای فرم دهی روزانه خود خسته شده‌ اید این راهکارها می‌ توانند به شما کمک کنند تا موهای خود را به فرم‌ های بسیار زیبایی درآورده و از ظاهر آن‌ ها نهایت لذت را ببرید. فرآیند لمینت ابرو به گونه‌ ای است که شما برای حفظ آن‌ ها باید در آینده مجددا تکرارشان کنید، اما قبل از انجام لازم است نسبت به ویژگی‌ ها و ساختار آن‌ ها به اطلاعات دقیقی دست یابید. لمینت شیوه ای نوین برای فرم دهی به ابروها و یکی از جذاب ترین خدمات ابرو می باشد. شما می توانید با کامنت گذاشتن، ما را از نظرات تان مطلع کنید.

لمینت ابرو چیست؟ 

لمینت دو متد زیبایی نسبتا جدید به شمار می‌ روند که با استفاده از آن‌ ها می توان ابروها را تقویت نموده و به آن‌ ها حالت بخشید. ساختار این متدها به گونه‌ ای است که همانند لیفت مژه در انتها می‌ توان صاحب ابر‌هایی تقویت شده و پر پشت شد. زیرا این متدها می‌ توانند تارهای ابرو را ضخیم ساخته و به این طریق زیبایی چشم‌ نوازی را برای ابروهای شما به ارمغان آورند. 

لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به افرادی اشاره کنیم که کاندید استفاده از لمینت ابرو بوده. و می‌ توانند از این متد زیبایی جهت فرم دهی به ابروهای خود استفاده نمایند. افرادی که از مدل ابروهای خود رضایت چندانی ندارند. می‌ توانند از این متدها بهره‌ های بسیار زیادی ببرند. زیرا لیفت ابرو و لمینت از جمله روش‌ هایی به شمار می‌ روند که در ساختار آن‌ ها هیچگونه تزریق و یا جراحی مشاهده نشده. و تنها از مواد کراتین برای تقویت ابرو استفاده می‌ گردد.

eyebrow-lifts

تمام افرادی که ابروهای نامرتب ، کم‌ پشت و یا افتاده‌ ای دارند. به جای استفاده از مداد ابرو کاندید استفاده از این متدها بوده و به این طریق می توانند ابروهای خود را اصلاح کنند. همچنین لمینت بهترین گزینه برای خانم‌ هایی شناخته می‌ شوند که متقاضی داشتن ابروهایی دخترانه بوده. و سعی دارند تا بدون استفاده از تاتو و یا روش‌ هایی این چنینی به این خواسته خود دست یابند. 

مراحل اصلی انجام لمینت ابرو 

برای انجام لیفت و لمینت ابرو لازم است مراحل مشخصی را با دقت بسیار بالایی طی نمود. تا در انتها بتوان به نتایجی فوق‌ العاده عالی دست یافت.

مرحله 1؛ چسب ابرو

در این فرآیند باید ابروها را با استفاده از چسب ابرو در همان حالتی که دوست دارید فیکس نمایید.

مرحله 2؛ مواد گذاری

این مرحله به مواد گذاری اختصاص دارد. به این صورت که باید مواد موردنیاز را از ریشه تا نصف موها کاور نمایید. و مدت زمانی به عنوان تایم مکث در نظر بگیرید.

مرحله 3؛ پاک کردن مواد

باید مواد ابتدایی را از روی ابروهای خود پاک نموده و مواد جدید را بر روی کل ابروهای خود قرار دهید. سپس ابروها را با استفاده از نایلون‌ های مخصوصی بپوشانید. مدت زمانی که لازم است در این مرحله مکث نمایید 15 دقیقه بوده و باید با دقت بالایی انجام پذیرد. 

مرحله 4؛ رنگ ابرو

در این مرحله باید مواد فیکس شده را پاک نموده و رنگ ابرو را به‌ کار گیرید. به طور معمول انتخاب این رنگ به سلیقه مشتری‌ ها صورت می‌ پذیرد. و لازم است مدت زمانی بین 7 تا 8 دقیقه را به رنگ گرفتن ابرو اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: فیبروز ابرو

مرحله 5؛ برداشتن مواد به صورت کامل

باید عمل تمیز نمودن ابروهای خود را انجام داده و تمام موادی را که بر روی آن‌ ها قرار گرفته‌ اند را پاک کنید.

مرحله 6؛ کراتین‌

باید کراتین‌ ها را بر روی ابروهای خود قرار داده و چند ساعتی را صبر کنید تا این مواد به خوبی جذب ابروهای شما شوند. 

بیشتر بخوانید: انواع هاشور ابرو

ماندگاری لمینت ابرو چقدر است؟

حال که با نحوه انجام لیفت و لمینت آشنا شدید قصد داریم تا اشاره‌ ای به میزان ماندگاری این متدهای زیبایی نیز داشته باشیم. به طور معمول این روش‌ ها بر اساس شرایطی که ابروهای شما دارند. می‌ توانند حدود 30 تا 45 روز بر روی ابروهای شما باقی مانده و فرم خود را حفظ کنند . پس از پایان این دوره لازم است برای تداوم فرم ابروهای خود مجددا برای کاور و ترمیم مراجعه نموده و فرآیندهای موردنیاز را طی نمایید. درحال حاضر مراکز زیبایی بسیاری وجود دارند که خدمات لمینت ابروها را ارائه می‌ نمایند. شما می‌ توانید با مراجعه به این مراکز از این خدمات بهره مند شده. و از ظاهر زیبایی که این متدها برای ابروهای شما به ارمغان می‌ آورند نهایت لذت را ببرید.

eyebrow-lift

تفاوت‌ های لیفت ابرو با لمینت چیست؟

لمینت‌ ها می‌ توانند موجب تقویت شدن ابروهای شما شده و شرایط مطلوبی را از این حیث برای ابروهای شما فراهم سازند. درحالی که از لیفت برای تغییر حالت ابروها استفاده می‌ شود. به بیان ساده‌ تر باید بگوییم طی انجام فرآیندهای لمینت از مواد کراتینه گیاهی استفاده می‌ شود. که  از یک مجموعه پیگمنت‌ های رنگی برخوردار می‌ باشند.

این پیگمنت‌ ها قادرند تا بر روی ابروهای شما قرار گرفته تا ظاهری پرپشت را برای آن‌ ها رقم بزنند. در صورتی که ابروهایی افتاده دارید لمینت ها نمی توانند به شما در اصلاح فرم آن‌ ها کمک چندانی کنند. بنابراین باید به فکر استفاده از لیفت‌ ها باشید. لیفت و لمینت روند یکسانی دارند به همین جهت شما می‌ توانید. هر دو متد را در یک جلسه انجام داده و از زیبایی ابروهای خود نهایت لذت را ببرید. حتما پیشنهاد می شود لیفت را همراه با لمینت انجام دهید؛ چرا که بعد از لیفت (به کارگیری مواد شیمیایی ) به شدت ضروری است آن ها را با مواد گیاهی از جمله کراتین تقویت کنید.

لیفت ابرولمینت ابرو
حالت ابرو تغییر کرده و مرتب و هاشور خورده به نظر می رسدابرو ها كراتينه می شوند
تارهای ابرو بالا می رودباعث تغییر رنگ و تقويت ابروها می شود

آیا لمینت ابرو برای شما مناسب است؟

در ابتدای نوشتار اشاره نمودیم که قبل از انجام لیفت و لمینت بهتر است با خود بپرسید. آیا این متدها برای من مناسب می باشند یا خیر؟ تا به اینجای نوشتار متوجه شدیم که لیفت برای فرم دهی و اصلاح نمودن افتادگی‌ های ابرو و لمینت برای تقویت و پرپشت نمودن آن‌ ها کاربرد دارند. اما شما قبل از انجام باید فاکتورهای مهمی را مورد بررسی قرار دهید. مراکزی که خدمات لیفت و لمینت ابرو را ارائه می‌ نمایند. طی مشاوره‌ هایی که به شما می‌ دهند فاکتورهای زیر را مورد ارزیابی قرار داده و به این طریق متوجه می‌ شوند. که آیا کاندید استفاده از این متدها هستید یا نه. 

  • بررسی نوع پوست 
  • بررسی مسائل ژنتیک 
  • میزان انعطاف پذیری پوست 
  • میزان بهبودی فردی 
  • میزان سن 
  • میزان انتظارات از لمینت ابرو 

قیمت لمینت ابرو چقدر است؟

در راستای بررسی قیمت لیفت و لمینت ابرو نمی‌ توان نظر قطعی داد؛ زیرا این امر براساس فاکتورهای خاصی قابل تغییر است. نوع ابرو و موادی که برای انجام این متدها مورد استفاده قرار می‌ گیرند می‌ توانند قیمت آن را متغیر سازند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر بهتر است به مراکز ارائه دهنده این خدمات مراجعه نمایید. 

ضرورت انتخاب یک آرایشگاه مناسب

شما برای انجام لیفت و لمینت ابرو باید حتما به مراکزی مراجعه کنید که اعتبار لازم را داشته و با بهره مندی از موادی عالی و تجهیزاتی مناسب می‌ توانند به خوبی اعتماد شما را جلب سازند. علاوه بر این آرایشگاه های معتبر دارای کادری مجرب می‌ باشند که سطح اطلاعات بالایی داشته، و با تکیه بر این دانش بالای خود قادرند تا مشاوره‌ های خوبی را به شما ارائه نمایند. 

کلام آخر

لمینت ابرو، یکی از پرطرفدارترین خدمات ابرو می باشد که در آرایشگاه ها طرفداران بسیاری دارد. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مراحل انجام لیفت و لمینت به صورت گام به گام آشنا سازیم. و شفاف سازی کنیم که آیا این خدمت محبوب برای شما مناسب است یا نه. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر برای ما کامنت بگذارید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید