مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

میکاپ فوق العاده شب یلدا 1402

میکاپ-خاص-شب-یلدا.
فهرست مطالب

شب یلدا یا به اصطلاح عامیانه شب چله یکی از باستانی ترین جشن های ایرانی قلمداد می شود که هر سال با 21 دسامبر مصادف می شود. جشن شب یلدا در واقع همان انقلاب شگفت انگیز زمستان است چرا که زمان خداحافظی با پاییز فرا رسیده و بلند ترین شب سال آغاز می شود. ایرانیان در سراسر دنیا تا جایی که امکان پذیر باشد در این شب از رنگ های قرمز و شمع های فانتزی خوش رنگ و لعاب استفاده می کنند. رنگ قرمز سمبل فروغ زندگی است. گذشته از رنگ جذاب خوراکی ها، تزیین میوه ها، تنقلات خوش طعم، مردم در شب یلدا وقت قابل توجهی را به خود آرایی اختصاص می دهند. شب یلدا عروس، به مراتب خاص تر می باشد. با توجه به این موضوع میکاپ و آرایش یلدایی برای خانم ها به ویژه نو عروس ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

آرایش شب یلدا

طرح میکاپ و آرایش تم شب یلدا

داشتن یک چهره زیبا در شب یلدا چندان کار سختی نیست. برای میکاپ شب یلدا می توان از سمبل ها و رنگ‌های ترند این مراسم دیرینه استفاده کرد. از آنجایی که انار و هندوانه سمبل شب یلدا می باشند. تم اصلی این شب طیف رنگی قرمز و سبز است. در این مقاله با تم های مختلف آرایش شب یلدا آشنا شوید. در اینجا با ویدیو میکاپ شب یلدایی ملینا تاج را تماشا کنید.

این روزها، میکاپ صرفا جهت زیبا سازی کاربرد ندارد. به عنوان مثال کم نیستند کسانی که با آغاز شروع فصل سرما به عبارت دیگر طولانی ترین شب سال، از ایده های نابی استقبال کرده و آرایش یلدایی می کنند. این ایده ها شامل خط چشم ساده، استفاده از طرح میوه های یلدایی از جمله هندوانه و انار، کاشت ناخن طرح پوست هندوانه ای و میوه های زمستانی می باشند.

میکاپ شب یلدا

شب یلدایی

در صورتی که می خواهید برای سرکار یا مهمانی از خط چشم استفاده کنید، ترجیحا زیاده روی نکرده و به یک خط چشم نازک بسنده کنید. اما در صورتی که میکاپ تان مختص به یک جشن خاص مانند یلدا می باشد، بهتر است خط چشم تان را پهن تر کشیده تا در شب دیده شود. سعی کنید رنگ های متفاوتی را جهت بالا بردن خلاقیت آرایشی به کار ببرید.

آرایش چشم شب یلدایی

آموزش خط چشم شب یلدایی

برای این کار می توانید از پالت سایه به همراه خط چشم رنگی استفاده کنید. طیف رنگی مورد نظر، همان طور که به آن اشاره شد رنگ های قرمز و مشکی و سبز می باشد. پشت پلک تان سایه قرمز رنگ زده و خط چشم سبز یا مشکی را تا گوشه چشم تان امتداد دهید. روی سایه قرمز نقطه های مشکی ایجاد کنید تا تم هندوانه ای جذابی را تکمیل کنید.

رژ لب هندوانه ای و فانتزی

جهت طراحی مدل‌ هندوانه ‌ای به رنگ سفید و سبزاحتیاج دارید. سعی کنید در گریم تان اغراق نکنید و آرایش چشم و لب به تنهایی چهره شما را زیر و رو می کند. نکته حائز اهمیت این است که اگر لب های بزرگی ندارید از این طرح ها صرف نظر کنید.

آرایش لب برای شب یلدا

دیزاین ناخن شب یلدا

رزرو خدمت کاشت ناخن با طرح هندوانه و انار در شب یلدا بسیار پر طرفدار است. یک لاک قرمز رنگ انتخاب کنید. قسمت پایین ناخن‌ تان را چسب بزنید به گونه ای که قرمز نشود و لاک نخورد باقی بماند. اکنون وقت آن است لاک سبز  را پایین ناخن بکشید. سپس لایه ای نازک از لاک سفید را بین رنگ لاک قرمز و سبز بزنید. بعد از این کارنقطه های مشکی ایجاد کنید. انگشت های تان را در دستگاه یو وی قرار دهید و از ناخن های هندوانه ای خود لذت ببرید.

کلام آخر

ایده های فانتزی و جذابی برای گریم شب یلدا وجود دارد. شما می توانید با الگوبرداری از مدل های روز دنیا تغییرات مثبتی در چهره خود ایجاد کنید. در این شب به یاد ماندنی می توانید از هر وسیله آرایشی، پیرایشی استفاده کنید تا زیباتر شوید و یادآور شب یلدا باشید. شما نیز می توانید از ایده های نابی که در نظر دارید، برای ما کامنت گذاشته و یا ما را از میکاپ خاصی این روزها ترند می باشد مطلع کنید.

اشتراک گذاری

6 پاسخ

    1. بله خیلی خوشگل و جذابن. آدم دوس داره همش یلدا باشه و دیزاین انجام بده 😉

    1. بله میکاپ هم داره. چون تم خاصی داره شب یلدا. بخاطر همین همه دوس دارن تو این شب با تم برن مهمونی.

  1. چه دیزاینای خوشگلی🥰 واقعا شب یلدا خیلی قشنگه هم تم داره هم کلی خوراکیای خوشمزه داره…🥴😝

    1. بله موافقم. واقعا شب یلدا یه چیز دیگست. بخصوص تم ها و خوراکی های خوشمزه ای که داره. 🥰😎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید