مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

خدمات تخصصی فیشیال با دستگاه آنالیز پوست در سعادت آباد + مزایا، معایب و هزینه

فهرست مطالب

فیشیال صورت با دستگاه آنالیز پوست در سعادت آباد یکی از خدمات تخصصی پاکسازی و جوانسازی پوست است. اما برای انجام فیشیال صورت با دستگاه آنالیز پوست ابتدا باید بدانیم دستگاه آنالیز یا آنالیزور پوست چیست؟ بهترین دستگاه آنالیز پوست صورت کدام است و اسکن و آنالیز پوست صورت برای فیشیال و سایر مراقبت‌های پوستی چگونه انجام می‌شود. در این مقاله از سایت صندلی به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

دستگاه آنالیز پوست چیست؟

دستگاه آنالیز پوست جهت بررسی مشکلات پوستی طراحی شده است. این دستگاه قابليت تشـخيص و تحليل مشكلات پوستی را برای انتخاب روش درمانی مناسب دارد.

دستگاه آنالیزور پوست یا اسکنر پوست این توانایی را دارد که با گرفتن عکس با کیفیت از صورت بیمار، مشکلات پوست صورت از جمله عمق چین و چروک و مقدار آن، دهیدراته و خشک بودن پوست، میزان چربی و منافذ باز پوست، لکه‌های پنهان پوست و انواع جوش صورت از جمله جوش‌های سر سیاه، آکنه و … را جهت رفع ایرادات پوستی به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل کند. از جمله معروف‌ترین دستگاه‌های آنالیز پوست جهت خدمات تخصصی فیشیال در سعاددت آباد «دستگاه CO2 فرکشنال» است. البته آنالیز پوست یکی از کارهایی است که این دستگاه انجام می‌دهید و صرفا یک دستگاه اسکن و آنالیزور پوست نیست.

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه بگوییم دستگاه اسکن و آنالیز پوست چیست باید بگوییم این دستگاه هوشمند با عکس گرفتن و قابلیت تجزیه و تحلیل مشکلات پوستی برای تشخیص مشکلی اصلی پوست بهترین خدمات تخصصی پاکسازی و فشیال را برای شما تجویز می‌کند.

بعضی از دستگاه های آنالیزور پوست صورت و بدن در سعادت آباد دارای یک مانیتور (لمسی یا غیر ‌لمسی) جهت تجزیه و تحلیل دقیق مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی هستند. دستگاه هوشمند آنالیز پوست این تصاویر را ذخیره کرده و اطلاعات لازم برای حل مشکلات پوست را در اختیار پزشک یا شخص اسکین کر تراپیست قرار می‌دهد.

عملکرد و کارایی اصلی دستگاه آنالیز پوست چیست؟

موارد قابل تشخیص با دستگاه آنالیزور پوست صورت جهت انجام خدمات تخصصی فیشیال و سایر کارهای زیبایی و درمانی در سعادت آباد شامل موارد زیر است:

  • برای معاینه و تشخیص مشکلات پوست یک روش دقیق و بدون ضرر با سرعت بالا است چون کار آنالیز پوست را با گرفتن عکس انجام می‌دهد؛
  • تشخیص نوع پوست اعم از خشک، حساس، چرب، طبیعی و مختلط؛
  • بررسی میزان لکه‌ها و تیرگی پوست و تشخیص پراکندگی آن‌ها از لحاظ تعداد و سطح؛
  • تعیین میزان چربی سطحی پوست؛
  • تعیین میزان کشسانی، قوام و سفتی پوست؛
  • تخمین سن پوستی فرد برای پزشک یا فردی که می‌خواهد مراقبت پوستی یا فیشیال را روی پوست شما انجام دهد؛
  • بررسی تعداد منافذ پوستی، پراکندگی و عمق آن‌ها که یکی از مهم‌ترین عملکردهای دستگاه آنالیز پوست برای پزشک و اسکین کر تراپیست است؛
  • تشخیص عمق و میزان چین و چروک و خطوط پوست؛
  • قابلیت ارائه تصاویر سه بعدی از هرمنطقه صورت جهت انجام خدمات تخصصی و درمانی پوست از جمله تزریق ژل، بوتاکس و فیلر؛
  • تشخیص جای جوش و آکنه؛
  • تشخیص سیاهی زیر چشم؛
  • تشخیص تغییرات در رنگ پوست؛
  • بررسی میزان گردش خون در پوست؛
  • تعیین روند پیری پوست؛
  • تشخیص سن پوست.

این موارد بخشی از کارکردهای دستگاه های آنالیز و اسکن پوست هوشمند هستند.

مزایای آنالیز پوست صورت برای خدمات تخصصی فیشیال در سعادت آباد

برای اینکه خدمات تخصصی پوستی مربوط به نوع و جنس پوست خود را انجام دهید لازم است که متخصص پوست ابتدا نوع پوست شما را با دقت تشخیص بدهد تا یک روش درمانی و مراقبتی صحیح و اصولی را برای شما در نظر بگیرد.

برای استفاده بهینه از لوازم بهداشتی و تخصصی پوست و نیز انتخاب صحیح خدمات پوستی در نظر گرفته‌شده برای شما راهی جز آگاهی از وضعیت پوست، تشخیص نوع پوست، تجزیه و تحلیل پوست و شناخت مشکلات پوستی و نواحی که باید به روش اصولی درمان شوند وجود ندارد و برای این تشخیص موارد در حال‌حاضر راهکاری بهتر از استفاده از دستگاه آنالیزور پوست صورت نداریم.

فیشیال صورت با دستگاه های آنالیز صورت چگونه انجام می‌شود؟

در حال حاضر انواع دستگاه‌های فیشیال صورت با امکان آنالیز پوست صورت در کلینیک‌های زیبایی سعادت آباد وجود دارد. این دستگاه‌های چند کاره معمولا از چند هندپیس و یک دوربین تشکیل شده و مشکلات پوستی را به صورت کاملا هوشمند تشخیص داده و راهکارهای مناسبی برای درمان ارائه می‌دهد.

این دستگاه‌ها برای رفع مشکلات پوستی از سطحی‌ترین تا عمیق‌ترین لایه‌های پوست، جوانسازی، آبرسانی عمیق، لایه‌برداری، افزایش گردش خون و … استفاده می‌شود. وضعيـت کشسانی و درصد منافــذ پوستی را به‌طور دقيق بررسی كرده و با توجه به مشكلات بيمار، درمان مناسب پيشنهاد می‌‌شود.

هیدروفشیال صورت با دستگاه آنالیز پوست

برای مثال یکی از خدمات تخصصی این دستگاه‌های آنالیز پوست برای فیشیال پوست انجام «هیدروفیشیال (آب درمانی) صورت» است. در این روش مراقبتی غیرتهاجمی که با دستگاه‌هایی مثل «دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو» که یکی از بهترین دستگاه ها جهت آنالیز پوست هوشمند است انجام می‌شود، از مکش دستگاه برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود و سپس منافذ پوست را با سرم و مواد مغذی پوست پر می‌کند. در نتیجه این کار پوست شاداب شده، خشکی پوست دهیدراته برطرف می‌شود و در مورد پوست‌های چرب، چربی اضافه پوست گرفته می‌شود.

در آب درمانی پوست، با از بین رفتن ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها از منافذ پوست و پر شدن آن با اسید هیالورونیک و مواد مغذی، به اصطلاح «آب زیر پوست می‌رود» و پوست حسابی شاداب و هیدراته می‌شود. این دستگاه درواقع شامل ۷ هندپیس است که یکی از این هندپیس‌ها به نام «هندپیس میکرودرم آبریژن» کار فیشیال صورت را به ترتیب زیر انجام می‌دهد:

  • پاکسازی پوست
  • لایه‌برداری پوست
  • تخلیه چربی‌های پوست
  • آبرسانی به پوست
  • روشن کننده پوست

سوالات متداول

آنالیز پوست صورت با دستگاه برای انجام خدمات تخصصی فیشیال و سایر خدمات زیبایی پوست چقدر طول می‌کشد؟

آنالیز پوست صورت به همراه مشاوره پوستی معمولا ۱ الی ۱ و نیم ساعت طول می‌کشد. بعد از آنالیز پوست شما با دستگاه و بررسی عکس‌های گرفته شده توسط دستگاه& پزشک از شما سوالاتی در مورد مشکلات پوست و خدماتی که می‌خواهید دریافت کنید می‌پرسد و در نهایت با توجه به نتایج به‌دست آمده از دستگاه آنالیزو پوست یک برنامه شخصی مراقبت از پوست و در صورت نیاز درمان‌های تخصصی یا تجویز محصولات مراقبت از پوست برای شما در نظر گرفته می‌شود. این برنامه ممکن است شامل مواردی مثل تجویز رژیم غذایی، روش‌های درمانی مثل لیزر یا روش‌های غیرتهاجمی مراقبت از پوست، تغییر سبک زندگی و سایر توصیه‌های مراقبتی پوست باشد.

هزینه خدمات تخصصی فیشیال با دستگاه آنالیز پوست صورت در سعادت آباد چقدر است؟

هزینه آنالیز پوست صورت برای انجام خدمات تخصصی فیشیال پوست در سعادت آباد براساس سن، نوع پوست و مشکلات پوستی شما متفاوت است. همچنین بسته به کلینیکی که انتخاب می‌کنید و نوع دستگاه آنالیز پوست در سعادت آباد هزینه‌ای که هر فرد باید بپردازد متفاوت است.

سخن پایانی

خدمات تخصصی فیشیال با دستگاه آنالیز پوست در کلینیک‌های سعادت آباد یکی از بهترین روش‌های جوانسازی و پاکسازی پوست صورت است که با اسکن و آنالیز پوست صورت به روشی صحیح و اصولی انجام می‌شود. شما تجربه انجام خدمات تخصصی فیشیال صورت با دستگاه آنالیز پوست در سعادت آباد را دارید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را در قسمت دیدگاه‌های این مطلب با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید