مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کرم پودر چه تاثیری در زیبایی شما دارد؟

brown nailbrush
فهرست مطالب

کاربرد های کرم پودر

از کرم پودر برای با طروات کردن و زیبایی پوست استفاده می شود و می تواند زیبایی صورت شما را دو چندان کند. از کاربرد های کرم پودر می توان به پوشاندن جوش ها و از بین بردن نواقص پوست صورت اشاره کرد. کرم پودر در مدل ها و برند های مختلف و متعددی تولید می گردد اما کاربرد های کرم پودر در هر مدل و برندی یکسان می باشد. البته این نکته را نیز باید اضافه کرد که هر کرم پودر می تواند دارای خاصیت های مختلفی همانند رساندن انواع ویتامین های مفید به پوست صورت باشد.

برخی از افراد بر این باورند که کرم پودر می تواند برای پوست صورت مخرب باشد و به آن آسیب بزند. پس در نتیجه نباید از آن به طور مکرر استفاده کرد. این باور به طور کلی غلط می باشد. چراکه کرم پودر از پوست شما در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و آن را شاداب نگه می دارد. البته این نکته را نیز باید اضافه کرد که اگر کرم پودری با برند متفرقه یا تقلبی خریداری کنید ممکن است همانند دیگر محصولات متفرقه آسیب زننده و مضر باشد.

بیشتر بخوانید: تشخیص رژلب اصلی و تقلبی

کدام مدل کرم پودر مناسب پوست شماست؟

مدل کرم پودر مد نظر شما باید به شکلی باشد که علاوه بر خاصیت پوشانندگی بالا، با رنگ و مدل پوست شما نیز سازگاری داشته باشد. صرفا چون یک مدل کرم پودر قیمت بالایی دارد و یا اطرافیانتان از استفاده از آن راضی هستند، ضمانتی بوجود نمی آید که این مدل کرم پودر قرار است برای پوست شما نیز مناسب باشد. نوع پوست و رنگ پوست هر فردی با دیگری متفاوت بوده و به همین خاطر مدل کرم پودر آن نیز با افراد دیگر متفاوت می باشد. 

برخی از افراد بر این باورند که با استفاده از کرم پودر می توان رنگ پوست صورت خود را سفید تر و یا تیره تر کرد. به همین خاطر مدل کرم پودر خود را همیشه نسبت به رنگ پوست خود متفاوت می خرند. این یک اشتباه بزرگ می باشد زیرا با این کار رنگی مصنوعی و غیر طبیعی بر روی صورت شما می نشیند و آرایش شما را به کلی خراب می کند. بری اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله “انتخاب رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست” را مطالعه کنید.

طریقه کرم پودر زدن

طریقه کرم پودر زدن نیز تاثیر مستقیم بر روی آرایش صورت دارد و اگر به نحوه احسن انجام نشود می تواند نتیجه عکس بدهد. هنگام کرم پودر زدن باید دهان خود را باز نگه دارید تا گردن شما پوشیده شود و برجستگی و اختلاف رنگی بوجود نیاید. حتما توصیه می شود که هنگام کرم پودر زدن به طور مکرر صورت خود را در آینه چک کنید و اطمینان حاصل کنید که کرم پودر به طور کامل به خورد پوست شما برود. در زمان کرم پودر زدن باید توجه داشته باشید که کرم پودر را تا جای ممکن به طور یکسان در صورت خود پخش کنید. شما حتی می توانید کرم پودر زدن را بر روی گردن خود نیز امتحان کنید. البته این کار حساس تر از کرم پودر زدن بر روی صورت می باشد و باید حتما با استفاده از براش های مثلثی و تخم مرغی آن را به خوبی به خورد پوست گردن داد.

راه های تشخیص کرم پودر اصل از فیک

همانطور که در بالاتر اشاره شد، همه کرم پودر ها نمی توانند به طور درست و اصولی پوست شما را بپوشانند و یا حتی ممکن است به آن آسیب نیز وارد کنند. به همین خاطر راه های تشخیص کرم پودر اصل از فیک را باید یاد گرفت تا بتوان خریدی مناسب و درست را تجربه کرد. یکی از راه های تشخیص کرم پودر اورجینال، حالت بسته بندی آن می باشد. همیشه سعی کنید قبل از خرید کرم پودر مد نظر خود، آن را در سایت های خارجی و یا سایت اصلی برند آن بررسی کرده و مدل بسته بندی آن را در خاطر داشته باشید. از دیگر راه های تشخیص کرم پودر دقت به پلمپ بودن آن می باشد. یکی دیگر از راه های تشخیص کرم پودر در نظر گرفتن نوشته های بر روی آن است. معمولا اقلب کرم پودر های برند و اورجینال دارای نوشته های همراه با برجستگی می باشد و حالت برچسب گونه ندارد. در آخر نیز می توان به توجه به جنس شیشه بعنوان یکی از راه های تشخیص کرم پودر اشاره کرد. کرم پودر های اورجینال دارای شیشه مرغوب و با کیفیت بالا می باشند که نسبت به شیشه کرم پودر های فیک قابل تشخیص می باشند.

مزایای کرم پودر زدن

از مزایای کرم پودر زدن می توان به موارد متعددی اشاره کرد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم. یکی از مزایای کرم پودر زدن این است که جوش های صورت را به خوبی پوشش می دهد. کرم پودر با پوشاندن جوش های صورت شما به زیبایی صورت شما و بوجود آوردن زیر ساختی مناسب برای آرایش کمک زیادی می کند. از دیگر مزایای کرم پودر زدن این است که با استفاده از کرم پودر می توان بینی را کوچک تر کرد. به این صورت که با انتخاب کرم پودری با درجه رنگی تیره تر نسبت به پوست خود، بزرگی و یا انحراف بینی را محو کرد و از بین برد. همینطور پوشاندن لک های صورت را می توان به عنوان یکی دیگر از مزایای کرم پودر زدن نام برد. از این ها که بگذریم باید خاصیت های ویتامینی که کرم پودر به پوست شما می دهد را به عنوان یکی از مزایای کرم پودر زدن نام برد.

عوارض استفاده از کرم پودر تقلبی

همانطور که میدانید پوست صورت از حساسیت بالایی برخوردار می باشد و اگر در معرض مواد آرایشی تقلبی و نامرغوبی قرار گیرد امکان دارد در حالت های مختلف از خود حساسیت های متعددی نشان دهد. به همین خاطر تصمیم بر این گرفته شد که در ادامه این مقاله به عوارض استفاده از کرم پودر تقلبی بپردازیم و آن ها را بررسی کنیم. 

گاهی اوقات ممکن است استفاده از کرم پودر تقلبی موجب بوجود آمدن تعدادی جوش بر روی صورت شود و گاهی اوقات ممکن است عوارض بدتر و جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. از دیگر عوارض استفاده از کرم پودر تقلبی می توان به بوجود آمدن پین و چین و چروک بر روی صورت اشاره کرد. همینطور اگر از کرم پودر تقلبی استفاده کنید امکان دارد انواع لک های بزرگ و کوچک بر روی صورت شما قرار گیرد. باید اضافه کرد که خشک شدن غیر طبیعی و بیش از اندازه پوست نیز می تواند از عوارض استفاده از کرم پودر تقلبی باشد.

بیشتر بخوانید: روش های آبرسانی پوست

معرفی بهترین کرم پودر ایرانی

در میان برند های ایرانی کرم پودر هایی داریم که می توانند با خوبی با کرم پودر های خارجی رقابت کنند و کیفیت برابر با آن ها را ارائه دهند. کرم پودر ایرانی مای، یک کرم پودر ایرانی می باشد که در سری Black Diamond تولید و عرضه می گردد که در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. کرم پودر شون نیز یک کرم پودر ایرانی می باشد که مطابق با استاندارد های روز دنیا ساخته می شود. کرم پودر ایرانی این لی و کرم پودر ایرانی کالیستا از دیگر برند های محبوب و پر فروش در بازار می باشند که توانایی رقابت با همتا های خارجی خود را دارند.

معرفی بهترین کرم پودر خارجی

کرم پودر الارو یک کرم پودر خارجی می باشد که در بازار ایران موجود است. این کرم پودر که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است می تواند پوست را به خوبی و به طور یکنواخت پوشش دهد. کرم پودر خارجی بعدی که قصد معرفی آن را داریم، کرم پودر بورژوا می باشد که ساخت کشور فرانسه است. این کرم پودر خارجی دارای خاصیت نگهدارنده 24 ساعته می باشد و می تواند تمام نقاط صورت را به خوبی بپوشاند. 

کرم پودر فیت می میبلین یک کرم پودر خارجی دیگر می باشد که طرفداران زیادی در بازار ایران دارد و با ارائه محصولی با کیفیت توانسته فروش بالایی به خود اختصاص دهد. در آخر نیز کرم پودر ساتین گلدن رز را داریم که با ارائه رنگی طبیعی و پوشانندگی بالا، یک کرم پودر خارجی با کیفیت محسوب می شود.

اشتراک گذاری

متن سربرگ خود را وارد کنید