مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

معرفی 10 تا از معروف ترین کرم پودرهای فاقد چربی

فهرست مطالب

کرم پودرهای فاقد چربی کرم پودرهایی هستند که بافت بسیار سبکی دارند و معمولا برای پوست های چرب تولید می شوند. در ساختار این کرم پودرها همانطور که از نام شان پیداست، هیچ ترکیب روغنی وجود ندارد و به دلیل اینکه بیشتر توسط افراد با پوست چرب مورد استفاده قرار می گیرند از خاصیت آنتی باکتریال برخوردارند. امروزه تمام برندهای آرایشی بزرگ دنیا کرم پودرهای فاقد چربی مختلفی با خاصیت آنتی آکنه، مات، کوچک کننده منافذ و… تولید می کنند. برای مثال کرم پودر لورآل و میبلین، کرم پودر دو سه، کرم پودر آموتیا و… نمونه هایی از معروف ترین و بهترین برندهای کرم پودر در جهان هستند.

کرم پودرهای فاقد چربی

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، کرم پودر های فاقد چربی هیچگونه ترکیبات روغنی، سنگین و جوش زا ندارند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای پوست های چرب هستند. این کرم پودرها نه تنها منافذ پوست را مسدود نمی کنند، بلکه به دلیل ترکیبات خاصی که دارند می توانند روی کوچکتر شدن این منافذ هم موثر باشند. این کرم پودرها حالتی مات دارند و بعد از گذشت چند ساعت روی صورت برق نمی افتند. به همین دلیل حتی کسانی که پوست خشک و حساس داشته باشند هم می توانند با زیر سازی مناسب، از این کرم پودر ها استفاده کنند.

بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب

اصلی ترین مرحله میکاپ، زدن کرم پودر است و افرادی که پوست چرب دارند، همواره در این مرحله با مشکلاتی مثل حرکت کرم پودر روی پوست، پرتقالی شدن پوست و بازتر شدن منافذ، براق شدن پوست، تغییر رنگ کرم پودر، جوش زدن با کرم پودر و… مواجه می شوند.

این درحالی است که اگر از کرم پودر مخصوص پوست خود استفاده کنند، هیچ مشکلی برای میکاپ نخواهند داشت. همچنین باید توجه کرد که رنگ کرم پودر متناسب با رنگ پوست باشد.

کرم پودر های فاقد چربی برای افرادی که پوست چرب دارند کاملا مناسب هستند و به آن ها در داشتن پوستی یک دست کمک خواهند کرد. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که برند کرم پودر تاثیر زیادی روی عملکرد و کیفیت آن دارد و شما حتما باید کرم پودر مخصوص پوست خود را از یک برند معتبر خریداری کنید.

cream

بیشتر بخوانید: پرایمر چیست

کرم پودر لورال

کرم پودر لورال یک کرم پودر با کاور بسیار بالا و ماندگاری 24 ساعته است و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین کرم پودرها در تمام دنیا شناخته می شود. این کرم پودر با وجود فاقد چربی بودن، به خوبی روی پوست پخش شده و حالتی کاملا یک دست و یکنواخت به میکاپ شما می بخشد.در فرمولاسیون کرم پودر لورال از ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان استفاده شده و به همین دلیل در طول تمام مدتی که روی پوست شما قرار دارد، باعث شادابی پوست خواهد شد. همچنین این کرم پودر از SPF 18 برخوردار بوده و در برابر اشعه های مضر هم از پوستتان محافظت می کند.

کرم پودر میبلین

کرم پودر میبلین هم به دلیل کاور بالایی که دارد، به خوبی تمام نواقص و ایرادات پوستی شما را پوشش خواهد داد. این کرم پودر بافت بسیار سبکی دارد که بلافاصله بعد از زدن آن روی پوست، جذب شده و حالتی مات به خود می گیرد. با اینکه ماندگاری کرم پودر میبلین حدود 24 ساعت عنوان شده، اما پس از گذشت چند ساعت این کرم پودر کمی براق خواهد شد. از همین رو توصیه می کنیم حتما آن را به همراه پودر یا اسپری فیکس استفاده نمایید.

کرم پودر این لی

کرم پودر این لی بافت بسیار سبکی داشته و به راحتی روی پوست پخش می شود. این کرم پودر حالتی کاملا طبیعی به پوست می دهد و بهترین گزینه برای میکاپ های نچرال و لایت به شمار می رود. از مهم ترین ویژگی های کرم پودر این لی می توان به ضد آب و تعریق بودن و ماندگاری 24 ساعته آن اشاره کرد.

cream

کرم پودر ریمل

بدون شک همه شما برند ریمل را با ماسکاراهای آن می شناسید! اما باید بدانید این برند آرایشی در زمینه تولید انواع کرم پودرهای فاقد چربی هم عملکرد بی نظیری داشته و کرم پودر ریمل در دسته بهترین کرم پودرها در جهان قرار دارد. کرم پودر ریمل از کاور بالایی برخوردار بوده و از خواص دیگری همچون ضد افتاب و آبرسانی هم برخوردار می باشد.

کرم پودر لورآل و میبلین

کرم پودر لورآل و میبلین محصولاتی بی نظیر برای داشتن پوست صاف و یکدست با ظاهری کاملا مات هستند. این کرم پودرها به خوبی تمام لکه های حاصل از آکنه و جای جوش ها را کاور می کنند و به هیچ عنوان روی پوست ماسیده نخواهند شد. بافت سبک، کاور بالا و تنوع در رنگ بندی از ویژگی های مشترک این دو کرم پودر به شمار می رود.

cream

کرم پودر فلورمار

کرم پودر فلورمار هم یکی از معروف ترین کرم پودرهای فاقد چربی به شمار می رود که کیفیت بی نظیری دارد. این کرم پودر جلوه ای مات و مخملی به پوست می بخشد و از کاور بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که کرم پودر فلورمار فاقد چربی به صورت انحصاری برای پوست های چرب تولید شده و به پوست های خشک توصیه نمی شود.

کرم پودر دوسه

کرم پودر دوسه هر دو عملکرد کرم پودر و کانسیلر را با هم دارد و یک محصول دو کاره محسوب می شود. این کرم پودر فاقد هرگونه عطر و اسانس می باشد و حتی برای پوست های حساس هم گزینه خوبی به شمار می رود. محافظت در برابر افتاب، رطوبت رسانی و پوشش بالا از ویژگی های کرم پودر دوسه هستند.

کرم پودر الارو

کمتر کسی پیدا می شود که با کرم پودر الارو و کیفیت آن اشنایی نداشته باشد. این کرم پودر از قدرت کاور بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین خاصیت ضد چروک دارد.

کرم پودر مدیسان

کرم پودر مدیسان حاوی روغن درخت چای می باشد و به همین دلیل بهترین گزینه برای پوست های چرب و جوش دار به شمار می رود. این کرم پودر کاور و ماندگاری بالایی دارد و از خاصیت محافظت در برابر افتاب هم برخوردار است.

کرم پودر آموتیا

کرم پودر آموتیا رنگ پوست را کاملا یکدست و طبیعی نشان داده و تمام نواقص آن را پوشش می دهد. در فرمولاسیون این کرم پودر ترکیباتی مثل روغن ارگان و ویتامین E دیده می شود که از خاصیت ضد التهابی برخوردارند.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین کرم پودر های مخصوص پوست چرب آشنا کنیم. تمام این برند ها از درصد رضایت زیادی در میان مصرف کنندگان برخوردارند و اصطلاحا امتحان شان را پس داده اند! از آنجایی که تاثیر کرم پودر در زیبایی میکاپ شما غیر قابل انکار است، شما می توانید با خیال راحت هر کدام از این کرم پودر های فاقد چربی را برای داشتن یک میکاپ زیبا و بدون نقص انتخاب نمایید و از یکدست شدن پوست خود لذت ببرید. 

اشتراک گذاری

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید