مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

با بهترین دستگاه های خانگی، لیزرت رو ردیف کن

فهرست مطالب

در پاسخ به این سوال که بهترین دستگاه لیزر چیست باید بگوییم که این دستگاه بسیار پر کاربرد و صد البته پرطرفدار است که موهای زائد را از بین می برد. این دستگاه در انواع کلینیکی و خانگی موجود است. انواع دستگاه لیزر خانگی همان گونه که از نامشان پیداست، برای مصارف خانگی کاربرد دارند و به شما کمک می کنند در مدت کوتاهی از شر موهای زائد خود خلاص شوید. ضمن اینکه ماندگاری نتایج این دستگاه هم بسیار بالاست. در ادامه چند نمونه از دستگاه های لیزر خانگی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین مارک خانگی دستگاه های لیزر را برای خود خریداری کنید. همراه ما باشید!

همه چیز درباره لیزر موهای زائد

در چند سال اخیر لیزر کردن موهای زائد طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی از افراد تمایل دارند به کمک این روش به صورت دائمی یا نیمه دائمی از شر موهای زائد بدنشان خلاص شوند. برای لیزر کردن موهای زائد از دستگاه لیزر استفاده می شود. اینم دستگاه نور یا همان اشعه لیزر را به صورت متمرکز به سطح پوست و روی فولیکول های مو می تاباند. در این زمان رنگ دانه های فولیکول های مو این نور را جذب می کنند و بر اثر گرمای بالای آن از بین خواهند رفت.

پس در پاسخ به این سوال که دستگاه لیزر چیست می توان گفت این دستگاه به کمک اشعه لیزر فولیکول های مو را تخریب کرده و آن ها را از بین می برد. لیزر کردن موهای زائد برای تمام قسمت های بدن کاربرد دارد؛ اما معمولا از این روش برای رفع موهای زائد ناحیه دست و پا، بیکینی، زیربغل و… استفاده می شود. مدت زمان انجام لیزر هم بستگی به نواحی مورد نظر شما دارد، برای مثال لیزر کردن کل بدن حدودا 45 الی 60 دقیقه طول می کشد. برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله دانستنی های لیزر موهای زائد را به شما پیشنهاد میکنیم.

معرفی انواع دستگاه لیزر

حال که به خوبی متوجه شدید دستگاه لیزر چیست، بهتر است با انواع آن هم آشنا شوید؛ دستگاه های لیزر از نظر کاربرد به دو نوع خانگی و حرفه ای یا کلینیکی تقسیم می شوند. دستگاه های کلینیکی بسیار پیشرفته تر بوده و از قیمت های بسیار بالاتری هم برخوردارند، اما برخی از افراد ترجیح می دهند یک دستگاه لیزر خانگی خریداری کرده و برای مصارف شخصی خود از آن استفاده کنند. از نظر طول موج هم می توان انواع دستگاه لیزر را به موارد زیر تقسیم کرد:

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت

الکساندرایت یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزر موهای زائد به شمار می رود. این دستگاه همچنین از سریع ترین سیستم برای از بین بردن موهای زائد هم برخوردار است و می تواند موهای نواحی مختلف را در کمتر 30 دقیقه از بین ببرد. طول موج این دستگاه 775 نانومتر بوده و حتی برای افرادی که پوست روشن داشته باشند هم مناسب است.

دستگاه لیزر دایود

این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های لیزر موهای زائد جدیدتر بوده و به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. منبع انرژی این نوع دستگاه از یک نیمه هادی به نام دیود تشکیل شده که می تواند پروتو لیزر با طول موج 800 الی 810 نانومتر را تولید کند. از همین رو این دستگاه برای پوست های تیره و موهای ضخیم فوق العاده است و به خوبی به عمق پوست نفوذ خواهد کرد.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر روبی

یکی از قدیمی ترین انواع دستگاه لیزر، دستگاه لیزر روبی است که امروزه به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که طول موج آن می تواند برای افراد با پوست تیره باعث لک پوستی شود. طول موج این دستگاه 694 نانومتر است و مدت زمان زیادی برای از بین بردن موهای زائد نیاز دارد. معمولا از این دستگاه برای حذف موهای نازک استفاده می کنند.

دستگاه لیزر yag

این دستگاه پیشرفته ترین نوع دستگاه های لیزر موهای زائد است که علاوه بر از بین بردن موهای زائد، برای کاربردهای دیگری مثل ترمیم پوست سوخته ناشی از افتاب سوختگی، از بین بردن تتو های قدیمی و… هم مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دو نوع نور مختلف تولید کرده و اثر بخشی فوق العاده ای دارد.

بیشتر بخوانید: درمان موهای زیرپوستی

لیست بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

در این بخش برخی از معروف ترین دستگاه های لیزر خانگی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید، انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید. این برندها عبارتند از:

device

دستگاه لیزر خانگی فیلیپس

بدون شک مارک فیلیپس بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی است و می تواند تمام موهای زائد بدن شما را از بین ببرد. این دستگاه از فناوری IPL برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند و در صورتی که به صورت مرتب از آن استفاده کنید، موهای زائد بدن شما را به صورت دائمی از بین خواهد برد. دستگاه فیلیپس امکان تنظیم سطح انرژی در 5 حالت مختلف را برای شما فراهم می کند و از 250000 پالس نوری مختلف برای تخریب موهای زائد استفاده خواهد کرد.

دستگاه لیزر خانگی لسکلتون

لسکلتون یکی دیگر از بهترین برندهای دستگاه لیزر خانگی موجود در بازار است. این دستگاه برای تمام نواحی مختلف بدن و هر نوع پوستی مناسب است. این دستگاه یک سری چند کاره داشته و عمل خنک کنندگی و جوانسازی در حین لیزر موهای زائد را به صورت همزمان انجام می دهد. در واقع یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این دستگاه، استفاده از تکنولوژی آیس کول در ساخت آن می باشد که باعث می شود حرارت ناشی از تخریب فولیکول های مو به پوست اسیب نزند. بنابراین شما در زمان استفاده از این دستگاه هیچگونه احساس سوزش و دردی نخواهید داشت.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی رمینگتون

رمینگتون یکی از برندهای قدیمی تولید کننده انواع دستگاه لیزر خانگی است و می توان آن را هم در لیست بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی قرار داد. این دستگاه نور را با شدت به فولیکون مو تابانده و آن را از بین خواهد برد. از مزایای این دستگاه می توان به سرعت پالس بالای آن، سهولت در استفاده و ابعاد کوچک اشاره کرد.

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی سیلک پرو

این دستگاه از ماکسیمم انرژی 25 ژول بر سانتیمتر مربع برخوردار بوده و به همین دلیل به عنوان قوی ترین دستگاه لیزر خانگی شناخته می شود. البته سطح انرژی دستگاه در 5 حالت مختلف قابل تنظیم می باشد. استفاده از این دستگاه به لطف برخورداری از شات زن اتوماتیک بسیار راحت می باشد و تمام اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم به شما بگوییم دستگاه لیزر چیست و بهترین دستگاه های لیزر خانگی را به شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده و به خرید بهتر و موفق تر شما کمک کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید