مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

10 عطر پرفروش زنانه با قیمت زیر یک میلیون تومان

perfume for women
فهرست مطالب

این روزها با توجه به مشکلات اقتصادی، خرید عطر پرفروش زنانه با قیمت مناسب، به یکی از دغدغه های بانوان تبدیل شده که راهکارهای زیادی دارد. در دنیای مدرن امروزی، استفاده از رایحه های شیک و عطرهای متفاوت امری کاملا طبیعی است که همه ما مدت ها است از آن پیروی می کنیم. اما متاسفانه با توجه به تورم بالا، گرانی به دنیای عطرها نیز راه پیدا کرده و خرید را برای بسیاری از افراد مشکل تر کرده اند. ضمن این که تلاش کنید، تا با توجه به عمر مفید محصولات آرایشی از آن ها به بهترین شکل ممکن محافظت کنید.

perfumes

معرفی عطرهای معروف کم تر از 1 میلیون تومان

چنانچه شما از دسته بانوانی هستید که به دنبال عطر پرفروش زنانه با قیمت مناسب می گردید، اصلا جای نگرانی نیست. زیرا ما در این مطلب قصد داریم تا پرفروش ترین عطرهای زنانه با قیمت زیر ۱ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. در نهایت با توجه به انتخاب های گسترده، شما می توانید طبق سلیقه تان انتخاب مناسبی داشته باشید

 عطر الیزابت آردن گرین تی

عطر زنانه Elizabeth Arden – Green tea (چای سبز)، همانطور که از نام اش پیداست، تداعی کننده سرسبزی و طراوت می باشد. این عطر جذاب و انرژی بخش توسط فرانسیس کرکجان طراحی شده و برای افرادی که عاشق رایحه های طبیعی و حیات بخش هستند، بی نظیر خواهد بود.

ویژگی عطر الیزابت آردن گرین تی

نت آغازین شامل عصاره پرتقال، نعناع، ترنج، درخت لیمو ترش، نت میانی حاوی کهربا، مشک، یاس، میخک صدپر، رازیانه و در نهایت نت پایانی دارای یاس، زیره، چای، تخم کرفس، کهربا، خزه درخت بلوط، مشک است.

طبع، این عطر خنک می باشد. مناسب فصل، تابستان است. گروه بویایی عطر الیزابت آردن گرین تی رایحه های مرکبات را در خود گنجانده است.

قیمت عطر الیزابت آردن گرین تی

این عطر در فروشگاه مختلف با قیمتی بین 790 تا 870 هزار تومان عرضه می شود.

Elizabeth-Arden-Green-Tea-perfume

 عطر کالوین کلین بیوتی

عطر Calvin Klein –  Beauty یکی از عطرهای بسیار محبوب این کمپانی است که در سال 2010 توسط Sophie Labbe طراحی و روانه بازار شد. بهترین توصیف برای این عطر داشتن رایحه ای ظریف و باوقار است که آن را هم برای استفاده روزانه و هم مناسبت های خاص مناسب کرده است.

ویژگی عطر کالوین کلین بیوتی

نت آغازین عطر پرفروش پرفروش کالوین کلین بیوتی مالو و مشک، نت میانی آن گل یاس و نت پایانی اش سدر می باشد. طبع این عطر معتدل است و مناسب فصل پاییز می باشد و گروه بویایی این عطر خوش بو رایحه های گلی است.

قیمت عطر کالوین کلین بیوتی

این عطر در فروشگاه های مختلف معمولا قیمتی بین 900 هزار تا 1 میلیون تومان دارد.

Calvin-Klein-Beauty-perfume

عطر بریتنی اسپیرز بیلیو

عطر Britney Spears – Believe در سال 2007 با رایحه شیرین و طراوت بخشش به راحتی توجه خانم های جوان را به خودش جلب کرد و سریعا محبوب شد.

ویژگی عطر بریتنی اسپیرز بیلیو

نت آغازین عطر بریتنی اسپیرز بیلیو گواوا، نارنگی ماندارین، نت میانی اش شکوفه لیمو ترش، پیچ امین الدوله و نت پایانی اش کهربا، پرالین، نعناع هندی می باشد. طبع آن خنک و شیرین و مناسب فصول خنک می باشد. گروه بویایی عطر بریتنی اسپیرز بیلیو رایحه های گلی میوه ای می باشد.

قیمت عطر بریتنی اسپیرز بیلیو

این عطر جذاب و شیک در فروشگاه های مختلف با رنج قیمتی بین 850 هزار تا 1 میلیون تومان عرضه می شود.

Britney-Spears-Belio-perfume

عطر جنیفر لوپز استیل

عطر پرفروش زنانه Jennifer Lopez – Still توسط میشل ژیرا در سال 2003 بر پایه رایحه ملایم چای طراحی شده و بوی خنک و لذت بخشی دارد.

ویژگی عطر جنیفر لوپز استیل

نت آغازین عطر جنیفر لوپز استیل برنج، فلفل، چای، سیب، نارنگی ماندارین و نت میانی آن شکوفه پرتقال، گل برف، یاس، فریزیا، رز می باشد. همچنین نت پایانی حاوی عصاره چوب صندل سفید، زنبق، مشک، فلفل، کهربا است. طبع این عطر خنک می باشد. برای فصل تابستان عالی می باشد و گروه بویایی این عطر پرطرفدار رایحه های گلی است.

قیمت عطر جنیفر لوپز استیل

این عطر خنک و شیک در فروشگاه های مختلف با قیمتی بین 720 تا 850 هزار تومان عرضه می شود.

Jennifer-Lopez-Steel-perfume

عطر آرماف کلاب دی نایت زنانه

عطر پرفروش زنانه و خاص ARMAF- Club De Nuit for Women برای طرفداران رایحه های هوس انگیز انتخابی عالی است. همچنین این عطر تا حد زیادی یاد آور عطر محبوب کوکو مادمازل شنل می باشد.

ویژگی عطر آرماف کلاب دی نایت زنانه

نت آغازین گریپ فروت، ترنج، هلو، پرتقال و نت میانی، شمعدانی، رز، یاس، سرخالو و همچنین نت پایانی وانیل، خس خس، نعناع هندی، مشک می باشد. طبع این عطر معتدل، مناسب فصل پاییز است و گروه بویایی عطر آرماف کلاب دی نایت زنانه رایحه های گلی میوه ای می باشد.

قیمت عطر آرماف کلاب دی نایت زنانه

این عطر در فروشگاه های مختلف با قیمتی حدود 850 هزار تومان قابل خریداری است.

Armaf-Club-Day-Night-perfume-for-women1

عطر اس تی دوپونت بلانک

عطر فرانسوی S. t. Dupont – Blanc توسط فرانسواس کارن در سال 2006 با رایحه مست کننده اش ساخته شد. این رایحه تداعی کننده عطر دسته گل های سفید و زیباست که عاشقش خواهید شد.

ویژگی عطر اس تی دوپونت بلانک

نت آغازین، شلیل، نارنگی، انگور فرنگی سفید و نت میانی گل نخود، شکوفه پرتقال، گل برف، گل محمدی، رز و همچنین نت پایانی چوب کشمیر، کهربا، گل آفتاب پرست، مشک می باشد. طبع این عطر خنک و مناسب فصول گرم است. لازم به ذکر است گروه بویایی عطر اس تی دوپونت بلانک رایحه های گلی قلمداد شده است.

قیمت عطر اس تی دوپونت بلانک

این عطر مسحور کننده با رنج قیمتی 750 تا 850 تومان در فروشگاه های مختلف قابل خریداری است.

ST-DuPont-Blanc-perfume

عطر دیویدف کول واتر زنانه

عطر سوئیسی و جذاب DAVIDOFF- Cool Water for Women توسط عطار پیر بوردن در سال 1996 طراحی و عرضه شد. این عطر خنک و اقیانوسی بسیار آرامش بخش بوده و یادآور نسیم خنک ساحلی است.

ویژگی عطر دیویدف کول واتر

نت آغازین عطر دیویدف کول واتر مرکبات، لاله مردابی، خربزه، آناناس، انگور فرنگی سیاه، به و نت میانی، یاس، نیلوفر آبی، عسل، رز، گل برف، زالزالک و همچنین نت پایانی خس خس، مشک، توت سیاه، وانیل، تمشک، بنفشه، چوب صندل سفید می باشد. طبع این عطر خنک و مناسب فصول گرم با گروه بویایی رایحه های گلی – آبزی است.

قیمت عطر دیویدف کول واتر

این عطر دریایی خنک با رنج قیمتی 890 تا 970 هزار تومان در فروشگاه های مختلف عرضه می شود.

Davidoff-Cool-Water-perfume-for-women

عطر کالوین کلین CK IN2U

عطر شرقی و منحصر به فرد کالوین کلین به نام CK IN2U مخصوص خانم های جوان و نوجوانی است که به دنبال ماجراجویی هستند. این عطر در عین سادگی بسیار جذاب و دلربا است.

ویژگی عطر کالوین کلین CK IN2U

نت آغازین انگور فرنگی سرخ، ترنج، دارابی و نت میانی کاکنوس، ارکیده و در نهایت نت پایانی دارای وانیل، کهربا، سرخس می باشد. طبع عطر کالوین کلین CK IN2U خنک و مناسب فصول گرم با گروه بویایی رایحه های شرقی – گلی است.

بیشتر بخوانید: بادی اسپلش چیست

قیمت عطر کالوین کلین CK IN2U

این عطر تکرار نشدنی در فروشگاه های مختلف با رنج قیمتی 750 تا 850 هزار تومان قابل خریداری است.

Calvin-Klein-CK-IN2U-perfume

عطر CK شیر بیوتی

عطر ادکلن CK Sheer Beauty  از عطرهای ملایم و خنکی است که با ماندگاری بالا و  عطر یاس نهفته اش شناخته می شود.

ویژگی عطر CK شیر بیوتی

نت آغازین دارای دانه های قرمز، ترنج و نت میانی شامل گل سوسن، یاس، گل صد تومانی و در آخر نت پایانی عطر CK شیر بیوتی، چوب صندل سفید، مشک، وانیل است. طبع این عطر خنک و مناسب فصول گرم با گروه بویایی رایحه های گلی میوه ای می باشد.

قیمت عطر CK شیر بیوتی

این عطر ملایم و زنانه با قیمتی حدود 950 هزار تومان در فروشگاه های مختلف عرضه می شود.

CK-Sher-Beauty-perfume

عطر گس بای مارسیانو زنانه

عطر پرفروش زنانه جذاب GUESS- Guess by Marciano for Women توسط باربارا زوبلین در سال 2007 برای عاشقان رایحه های شیرین و گلی طراحی و تولید شد. این عطر میوه ای و پرطروات ماندگاری خوبی داشته و پخش بوی بالایی نیز دارد.

ویژگی عطر گس بای مارسیانو

نت آغازین، بلو کاراسائو، هل، گریپ فروت، کارامبولا و نت میانی یاس، پیچ امین الدوله، گل صد تومانی و همچنین نت پایانی، رایحه های چوبی، مشک، وانیل است. طبع عطر گس بای مارسیانو زنانه گرم و مناسب فصول خنک با گروه بویایی گلی میوه ای می باشد.

قیمت عطر گس بای مارسیانو

این عطر ملایم و زنانه با قیمتی حدود 950 هزار تومان در فروشگاه های مختلف عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: نگهداری صحیح از عطر

Guess-by-Marciano-perfume-for-women

کلام آخر

در این مقاله با انواع عطر های زنانه که قیمت آنها زیر یک میلیون تومان است آشنا شدیم. همچنین ویژگی و قیمت هریک را بیان کردیم تا با ویژگی این عطر ها بیشتر آشنا شوید. اگر شما هم عطرها و ادکلن های دیگر را امتحان کردید و می شناسید، نام آن را با ما در قسمت ثبت نظر به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری

5 پاسخ

  1. کدومشون بهتره بتونیم تهیه کنیم. بوی گل بهاری خیلی عالیه حس و حال عالی ای داره خیلی دوس دارم 💖😍

    1. البته همه ی عطرا خوشبو هستن و این بستگی داره که سلیقه ی شما چطوریه و چه نوع بو و سبکی می پسندین. دقیقا بوی گل های بهاری فوق العاده س.

  2. من ورساچ داشتم بوش عالی بود بوش موندگار بود و تازه کاری به قیمتش ندارم. من دوس دارم عطر یا ادکلنی بزنم که موندگاریه بالایی داره.😎

    1. دقیقا منم یه مدت ورساچ داشتم خیلی راضی بودم ازش واقعا بوی خوبی می داد واقعا هیچی مثل همین ورساچ نمیشه. منم دوباره ازش تهیه می کنم.😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید