مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

برترین سرم های پوستی بعد از سی سالگی

skin-serum
فهرست مطالب

با افزایش سن و وارد شدن به دهه سوم زندگی خود زمانی که پوست و سلول های پوستی شما کاملا بالغ می شود و قدرت رشد شان تا حدی کاهش پیدا می کند، باعث می شود با مشکلاتی از قبیل خشکی، جای جوش های قدیمی، تیرگی پوست و چین و چروک های ریز و سطحی مواجه شوید.

ممکن است محصولات پوستی که قبلا استفاده می کردید دیگر مناسب نباشد. از ضروری ترین محصولاتی که باید در روتین پوستی خود جای دهید، سرم های پوستی هستند که کاربردی فوق‌ العاده‌ای برای رفع نیازها و مشکلات و بیماری های پوستی شما دارند.

best skin serum

لیست سرم های پوستی برای بعد از 30 سالگی

با توجه به تغییرات پوست بعد از سی سالگی استفاده از سرم هایی که عملکرد قوی دارند در روتین پوستی شما ضروری است. سرم‌ های پوستی در انواع مختلفی تولید می‌ شوند پس کاربرد سرم های پوستی یکسان نیست و هر کدام شان عملکرد متفاوت دارند، که کاربرد و عملکرد آن ها به عواملی همچون پایداری ترکیب،  مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون بستگی دارد.

سرم‌ های آبرسان

با افزایش سن انسان میزان آب بدن هم کم می شود و پوست رطوبت خود را از دست می دهد، و دچار چین و چروک هایی می شود که باعث می شود انسان زیبایی خود را از دست بدهد. بنابراین لازم است با انجام راهکارهایی این مشکلات حل یا جلوگیری شود. اگر پوست رطوبت خود را از دست بدهد و خشک باقی بماند، شکننده می شود و باعث انواع مشکلات پوستی می شود. سرم آبرسان موجب درمان خشکی پوست می شود و در سال های اخیر بین افراد مختلف محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: روش های آبرسانی پوست

سرم ام تو بیوتی

به پوست جوانی و زیبایی می بخشد. باعث افزایش الاستیسیته پوست شده و در نتیجه پوست را به طور قابل ملاحظه ای هموارتر و درخشنده تر می نماید. قدرت مروارید این محصول با تحریک سنتز فیبروبلاست ها، میزان تولید ملانین را در پوست تنظیم می نماید و این امر از افتادگی پوست جلوگیری می‌ نماید و چین و چروک‌ های سطحی پوست را از بین می‌ برد.

سرم پوست ام تو بیوتی تقویت کننده سلول های پوست ، ترمیم کننده، تقویت خاصیت ارتجاعی پوست، باز سازنده و احیا کننده و تحریک بازسازی سلول بهینه سازی بافت هم بند پوست است. این سرم ذرات طلا دارد و درخشندگی و جذابیت به پوست تان می‌ بخشد. طلا خاصیت رطوبت رسانی ، قدرت ترمیم و بازسازی سلول‌ های پوستی را افزایش می دهد.

water supply serum

سرم پوست الارو

اگر می خواهید جوانی و شادابی دوباره به پوست تان بازگردد استفاده از کرم های جوان کننده و کاهنده‌ی چین و چروک الارو را به‌ شما پیشنهاد می‌ کنیم. این محصول فرانسوی برای انواع پوست مناسب است به خصوص پوست های دهیدراته و کدر و خسته ، و بالاترین محافظت را در برابر رادیکال های آزاد و عوامل استرس زا دارد. سرم الارو بسیار سبک است. 

این سرم وظیفه‌ ی آبرسانی به پوست را برعهده دارد چرا که آبرسانی به پوست باعث حفظ رطوبت پوست می‌ شود و برای پوست‌ هایی که حالتی خشک دارند رطوبت کافی را فراهم می‌ کند و ضمن اثر روشن کنندگی باعث بهبود کیفیت و سلامت پوست می شود. 

معرفی سرم‌ های ضد چروک

هیچ‌ کس دقیقا متوجه نمی‌ شود که افتادگی پوست از کی آغاز می‌ شود، اما همه یک روز در مقابل آینه احساس می‌ کنیم که پوست صورت‌ مان از شادابی و طراوت روزهای جوانی گذر کرده است. افزایش خطوط در گونه‌ ها، شل‌ شدن غبغب، و ابروهای مایل به پایین، همه نشانه‌ هایی از افتادگی صورت هستند. روش‌ های مختلفی برای از بین‌ بردن یا کاهش افتادگی صورت وجود دارد که یکی از مهم‌ ترین آن‌ ها، استفاده از انواع سرم ضد چروک است.

anti-aging serum

سرم ضد چروک درمایونیک

معمولا بعد از سی سالگی در سطح پوست چین و چروک ها نمایان می شود که در افرادی که صورتی گوشتی دارند و یا افرادی که پوست خشک دارند این علائم زودتر خودش را نشان می دهد. سرم ضد چروک درمایونیک یک کرم ضد چروک قوی می باشد که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ویتامین سی، کمک به تحریک کلاژن می کند و استحکام پوست را بازمی گرداند. سرم ضد چروک درمایونیک با بازسازی سلول های پوستی، شفافیت و درخشندگی را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

انواع سرم‌ های لایه بردار

لایه برداری پوست فرآیندی است که در آن سلول‌ های مرده از سطح پوست جدا می شوند. به کمک  سرم های لایه بردار سلول‌ های مرده پوست را شل می‌ کنیم تا از سطح پوست جدا شوند. پوست ما خودش به طور طبیعی هر سی روز یک بار سلول‌ های مرده را جدا می‌ کند تا جا برای رشد و نمو سلول‌ های جدید باشد.

گاهی سلول‌ های مرده به طور کامل نمی‌ ریزند. اگر سلول‌ های مرده روی پوست جمع شوند، نتیجه‌ اش خشکی، پوست پوست شدن و انسداد منافذ پوستی است. لایه برداری پوست از این اتفاق جلوگیری می کند.

سرم لایه بردار و روشن کننده آردن

سرم لایه بردار و روشن کننده آردن موجب رفع تیرگی پوست و لک های ناشی از افزایش سن می شود. به واسطه وجود ویتامین C در سرم لایه بردار و روشن کننده آردن، این محصول پوست را در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی نیز محافظت می کند. سرم روشن کننده و لایه بردار آردن، با تحریک سنتز کلاژن و الاستین باعث تجدید ساختار سلولی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست می شود.

 آشنایی با سرم روشن کننده پوست

سرم ها به خاطر داشتن ترکیبات بهتر و قدرت زیاد، یکی از موثرترین راه ها برای انتقال مواد به پوست هستند. غلظت بسیار سبک‌ تری نسبت به کرم دارند و از ترکیبات کوچکی تشکیل شده ‌اند که به لایه های عمیق‌ تر پوست نفوذ می کنند. سرم روشن کننده پوست می تواند که به لایه های عمیق پوست وارد شود و مشکل شما را از بیخ درمان کند. یعنی فقط چروک های روی سطح پوست را درمان نمی کند بلکه از از عمق پوست مشکل را رفع می کند.

سرم ضد لک پیگمنتا

گاهی اوقات به دلیل افزایش سن یا مصرف بعضی داروهای خاص تیرگی هایی در نواحی مختلف پوست به وجود می آید. البته مواردی مثل اختلالات کبدی و کک و مک هم می تواند باعث بروز تیرگی های پوستی شود.

 سرم ضد لک پیگمنتا محصولی است که تیرگی های پوست را از بین برده و پوستی زیبا و شفاف را برای شما به وجود می آورد. سرم ضد لک پیگمنتا درخشندگی خاصی را برای شما به وجود می آورد و به همین دلیل بسیار منحصر به فرد است. ترکیبات فوق العاده این محصول در مدتی کوتاه شما را شگفت زده خواهد کرد.

سرم ضد لک پیگمنتا

 نحوه استفاده از سرم‌ ها چگونه است؟

یکی از راه های آب رسانی و تقویت پوست صورت سرم ها می باشند. فراموش نکنید سرم ها با مرطوب کننده ها متفاوت اند. در این بخش قصد داریم تا شما را با نحوه استفاده از سرم ها به صورت گام به گام آشنا سازیم.

گام اول

در ابتدا صورت تان را با یک پاک کننده صورت تمیز کنید. زیرا با این کار سطح پوست شما و منافذ از آلودگی و مواد آرایشی پاکسازی می‌ شود.

گام دوم

پیش از استفاده سرم ها، برای رسیدن به بهترین نتیجه توصیه می‌ شود پوست تان را لایه برداری کنید. وجود سلول‌ های مرده پوست می‌ توانند باعث ایجاد اختلال در جذب مواد فعال سرم شود.

گام سوم

اگر پوستی حساس دارید، از مرطوب کننده استفاده کنید و پس از آن سرم بزنید.

گام چهارم

چند قطره از سرم را روی دستان خود بریزید و سپس آن را روی پوست صورت تان به مدت 2 دقیقه ماساژ دهید که جذب سرم را افزایش می‌ دهد.

مزایای استفاده از سرم های پوستی

باید در نظر داشت که سرم‌ پوست روند ترمیم و بازسازی را تسریع می‌ کند، اما هر اندازه که ایجاد این مشکلات در دوره طولانی‌ تری صورت گرفته باشد، رفع آنان نیز طولانی‌ تر خواهد بود. معمولا متخصصان پوست می‌ گویند که استفاده مداوم از سرم پوست در دوره ۶ تا ۱۲ ماه می‌ تواند تمام آسیب‌ های پوستی را از بین ببرد. یکی از موارد مهم در زمان استفاده از سرم‌ ها، این است که حتما از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید تا پوست شما در مقابل اثرات منفی آفتاب به خوبی محافظت شود.

advantages of serum

کلام آخر

در این مقاله در مورد برترین سرم های پوستی بعد از سی سالگی صحبت کرده و مزایا و انواع آن را معرفی کردیم. نحوه ی استفاده از سرم ها را گام به گام توضیح دادیم و با طریقه ی مصرف آن آشنا شدید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا سرم های پوستی و کاربرد های آن را بشناسید. اگر شما هم از سرم پوستی و یا از محصولات مشابه استفاده کردید با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید