مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بهترین کرم پودر مناسب پوست های چرب

craem
فهرست مطالب
Cosmetic powder cream

با توجه به تاثیر کرم پودر در زیبایی، تقریبا همه خانم ها به دنبال یک کرم پودر مناسب هستند. در این میان آن دسته اشخاصی که پوست چرب دارند با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند که یکی از این مشکل ‌ها انتخاب کرم پودر مناسب می باشد. دلیل اهمیت و سختی این موضوع این است که اگر کرم پودر برای پوست چرب به درستی انتخاب نشود، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی براق می شود. براق شدن یا تکه تکه شدن کرم پودر روی صورت ظاهر ناخوشایندی خواهد داشت و گاهی اوقات باعث جوش و آکنه خواهد شد. از همین رو شما باید با بهترین برندهای کرم پودر برای پوست چرب آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

خصوصیات پوست چرب چیست؟

پیش از آنکه به سراغ انتخاب کرم پودر برای پوست چرب بروید، باید مطمئن شوید که جنس و نوع پوستتان چیست. از همین رو در این بخش به بررسی خصوصیات پوست چرب می پردازیم تا بتوانید با شناخت آن ها نوع پوست خود را تشخیص دهید.

از بارزترین خصوصیات پوست چرب می توان به این موضوع اشاره کرد که این تیپ پوست مستعد جوش و آکنه است. همچنین خصوصیت دیگری که می توانید با آن متوجه چرب بودن پوست خود شوید، براق بودن پوست است. در واقع این تیپ پوستی نسبت به دیگر تیپ ها، سلول های مرده بیشتری دارد و باید مرتبا لایه برداری شود.

از دیگر خصوصیات پوست چرب که برای بسیاری از افراد ناراحت کننده به نظر می رسد، این است که آرایش روی صورت نمی ماند؛ زیرا چربی پوست مانع چنین موضوعی می شود. البته امروزه با پیشرفتی که در صنعت آرایش ایجاد شده، لوازم های آرایشی مخصوصی برای این تیپ پوستی در بازار موجود است. لوازم آرایش های مخصوص به پوست چرب کمک می کنند که آرایش صورت دیرتر براق شود و مدت زمان بیشتری روی صورت باقی بماند.

بیشتر بخوانید: درمان چربی پوست

کرم پودر مایع برای پوست چرب

اگر تصمیم به انتخاب کرم پودر مایع برای پوست چرب دارید، توصیه می شود کرم پودری انتخاب کنید که بدون چربی یا اصطلاحا oilfree است. این نوع از کرم پودرها می توانند چربی پوست را تنظیم کنند و معمولا پوشانندگی خوبی نیز دارند. در ادامه چند مورد کرم پودر مایع برای پوست چرب را که کیفیت خوبی دارند معرفی می کنیم تا در صورت تمایل از آن ها استفاده کنید.

کرم پودر مای سری Black Diamond مدل Matt Makeup

مای را می‌توان یک برند تولیدکننده کرم پودر برای پوست چرب با پوشش دهی بالا در نظر گرفت. این مدل کرم پودر به دلیل اثر مات کنندگی بالایی که دارد، علاوه بر پوشش بالا، باعث زیبایی پوست نیز می شود. این کرم پودر به خوبی روی پوست پخش می شود و لک، آکنه و جوش را محو می کند.

Black Diamond Matt Makeup

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

کالیستا از دیگر برندهای تولیدکننده کرم پودر مایع برای پوست چرب است. این محصول به دلیل داشتن اثر مات کنندگی از برق افتادن آرایش جلوگیری می کند و می تواند نواقص پوست را نیز به خوبی برطرف کند. بنابراین یک انتخاب مناسب به عنوان کرم پودر برای پوست چرب است که نیاز به تجدید در طول روز ندارد.

Long Lasting And Matt

کرم پودر برای پوست چرب با پوشش دهی بالا

اگر به دنبال یک کرم پودر برای پوست چرب با پوشش دهی بالا هستید، پیشنهاد ما به شما کرم پودر استی لادر Double Wear است. این کرم پودر قدرت پوشش دهی فوق العاده ای دارد و 15 ساعت بدون تغییر رنگ یا کمرنگ شدن روی پوست می ماند. همچنین استفاده از آن باعث ناراحتی شما نمی شود و اجازه می دهد پوستی نرم، صاف و درخشان داشته باشید.

دیگر انتخابی که می توانید به عنوان کرم پودر برای پوست چرب با پوشش دهی بالا داشته باشید، کرم پودر لورآل سری Infallible Matte است. این محصول ماندگاری 24 ساعته دارد و به خوبی پوست شما را پوشش می دهد. همچنین به دلیل اینکه حاوی مواد مفید برای پوست است، استفاده از آن به پوست آسیب نمی رساند.

سومین کرم پودر برای پوست چرب با پوشش دهی بالا که می توانید از آن استفاده کنید، کرم پودر میبلین است. این کرم پودر با 24 ساعت ماندگاری و پوشانندگی بالا به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است. توجه داشته باشید که این محصول فاقد چربی است و استفاده از آن به بهبود سلامت پوست کمک می کند.

sunscreen

کرم پودر مخملی برای پوست چرب

کرم پودر مخملی برای پوست چرب از بهترین انتخاب هایی است که افراد می توانند داشته باشند. این کرم پودرها بافت سبکی دارند و پس از گذشت چند ساعت برق نمی زنند. همچنین در برابر تعریق نیز مقاومت بالایی دارند. از جمله مدل های کرم پودر مخملی برای پوست چرب می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

کرم پودر فیوژن اینک ایو سن لوران

این محصول که از یک برند فرانسوی است، به مدت 24 ساعت روی صورت شما می ماند. این کرم پودر مخملی بافت سبکی دارد و شما در طول زمانی که از آن استفاده می کنید، متوجه آن روی پوست خود نمی شوید.

Yves Saint Laurent Fusion Powder Cream

کرم پودر لایک اِ دال پوپا

کرم پودر لایک ا دال پوپا یک کرم پودر ایتالیایی است که به دلیل بافت سبک و کاور و ماندگاری بالا به صورت روزانه از آن استفاده می شود، به طوری که به شما اجازه می دهد بدون تجدید آن در طول روز از این کرم پودر مخملی استفاده کنید.

Dale Popa Like Cream Powder

بهترین برندهای کرم پودر برای پوست چرب

تا به حال برندهای مختلفی دست به تولید کرم پودر برای پوست چرب زده اند، اما قطعا تمام محصولات بازار کیفیت لازم را ندارند. از همین رو در این بخش به معرفی بهترین برندهای کرم پودر برای پوست چرب می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اریکه (ERIKEh)

اریکه از بهترین برندهای کرم پودر برای پوست چرب است که افراد مستعد جوش و آکنه می توانند از آن استفاده کنند. این محصول برای پوشاندن لکه ها و جای جوش های قدیمی بسیار مناسب خواهد بود.

نوت (NOTE)

کرم پودر نوت برای افرادی که از چربی بیش از حد پوست خود اذیت می شوند مناسب خواهد بود. این کرم حاوی ویتامین های مختلف است و استفاده از آن التهاب، حساسیت و خستگی پوست را برطرف می کند.

کاپریس (Caprice)

برند فرانسوی کاپریس از بهترین برندهای کرم پودر برای پوست چرب است. این کرم پودر روی پوست چرب به خوبی باقی می ماند و نیازی نیست آن را در طول روز تجدید کنید.

کرم پودر برای پوست چرب ارزان قیمت

بسیاری از افراد که به دنبال خرید کرم پودر برای پوست چرب هستند با قیمت های بسیار بالا مواجه می شوند. اما باید بدانید که کرم پودر برای پوست چرب با قیمت ارزان هم در بازار پیدا می شود. در ادامه به برخی از این کرم پودرها اشاره خواهیم کرد.

  • کرم پودر بورژوا ایر مات Bourjois Air Mat
  • کرم پودر میبلین مدل فیت می
  • کرم پودر لورال
  • کرم پودر لانگ لستینگ و مات کالیستا

همانطور که مشاهده می کنید، انتخاب های مختلفی به عنوان کرم پودر برای پوست چرب با قیمت ارزان پیش روی شما قرار دارد که می توانید از آن ها با خیال راحت استفاده کنید.

کلام آخر

انتخاب کرم پودر برای پوست چرب کار ساده ای نیست؛ زیرا اگر انتخاب اشتباهی صورت گیرد، فرد با مشکلات پوستی بسیاری روبرو خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع، بهترین برندهای کرم پودر برای پوست چرب را معرفی کردیم تا بتوانید از میان آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

اشتراک گذاری

4 پاسخ

  1. سلام من موندم موس بخرم یا کرم پودر اسنس، اصلا نمیدونم کدومشون بهتره میشه راهنماییم کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید