مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

معرفی به روزترین انواع خدمات ابرو

eybrow-services
فهرست مطالب

خدمات ابرو در حال حاضر بسیار متنوع اند و در حال حاضر کمتر کسی از مداد ابرو برای زیبایی ابروی خود استفاده می کند.، بنابراین لازم است پیش از اقدام با انواع خدمات ابرو آشنا شوید. اگر شما هم قصد دارید ابروهایی زیباتر داشته باشید، باید در ابتدا چندین پارامتر مهم را در نظر بگیرید. پس از آن می توانید یکی از خدمات ابرو را انتخاب کنید. در این مطلب به معرفی روش هایی می پردازیم که می توانند تغییرات قابل توجهی در ابروهای شما ایجاد کنند. امروزه، افرادی که ابروهای کم پشتی دارند یکی از این روش ها و خدمات ابرو را انتخاب می کنند. این چنین است که دیگر از شر آرایش ابرو و صرف زمان های طولانی برای درست کردن ابروها خلاص می شوند.

eyebrow

معرفی انواع خدمات ابرو

کاملاً مشخص است که زیباتر شدن ابروها، می تواند در ظاهر شما تغییرات شگفت انگیزی به وجود آورد. تغییر سبک ظاهر تنها پارامتر مد نظرم نیست، بلکه تغییر حالت چهره پس از درست کردن ابروها مهم تر است. ابروها قاب چشمانمان هستند، بنابراین زیباتر شدن آن ها به زیبایی دو چندان چشم ها نیز کمک می کند. شاید اگر بگوییم ابروها می توانند جلوه دهنده ی ظاهر و یا از بین برنده ی آن باشند، اغراق نکرده باشیم. اگر در فکر تغییر شکل ابروهای خود هستید، باید در ابتدا با انواع خدمات ابرو آشنایی داشته باشید.

eyebrow infographic
  • رنگ ابرو
  • کاشت ابرو
  • لیفت ابرو
  • هاشور ابرو
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • فیبروز ابرو
  • میکروپیگمنتنشن ابرو
Eyebrow-color

رنگ ابرو

در همین ابتدا لازم است بگوییم که رنگ ابرو با رنگ مو متفاوت است. بسیاری از افراد به اشتباه از رنگ مو برای رنگ کردن ابروهای خود نیز استفاده می کنند. مهم ترین قاعده در رابطه با رنگ کردن ابرو، این است که بیش از دو درجه با رنگ مو متفاوت نباشد. در واقع باید دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر از مو باشد. هر چه رنگ تیره تری را انتخاب کنید، ابروها حالت پهن تری پیدا می کنند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو در برابر دیگر روش های زیبایی، یکی از بهترین ها به حساب می آید. در این فرآیند موها از کناره های گوش یا اطراف سر برداشته شده و در ناحیه ی مورد نظر ابرو کاشته می شوند. اگر طبیعی بودن و نچرال بودن ابرو برایتان اهمیت دارد، می توانید با اطمینان کامل از روش Eyebrow transplantation استفاده کنید.

کاشت ابرو

تقریباً می توان گفت روش کاشت مو با ابرو یکسان است. ارگان های کوچکی که مواد مورد نیاز برای رشد موها را تولید می کنند نیز در این فرآیند منتقل می شوند. به همین دلیل است که کاشت ابروها به طور دائمی شکل آن ها را به طور طبیعی تغییر می دهد. این اطمینان را به شما می دهیم که در این روش، موهای کاشته شده کاملاً شبیه به موهای طبیعی هستند. پس از کاشت، ابروها به طور معمول رشد می کنند، به طوری که پس از مدتی به اصلاح کوتاهی ابرو نیاز خواهید داشت.

Eyebrow-lifting

لیفت ابرو

لیفت ابرو برای افرادی مناسب است که به هر دلیلی دچار افتادگی ابرو شده اند، خط اخم واضحی دارند و میان ابروهایشان، چروک های عمیقی دیده می شود. همچنین افرادی که بر روی پیشانی خود، خطوط عمیقی دارند و بوتاکس برای آن ها جوابگو نیست، می توانند از  لیفت استفاده کنند. لیفت کردن ابرو روش مناسبی برای زیباتر شدن چهره افراد جوان و میانسالان می باشد. لیفت به دو روش جراحی و غیر جراحی صورت می گیرد.

هاشور ابرو

یکی دیگر از کارها برای زیباتر شدن ابروها، هاشور ابرو می‌باشد. هاشور به روش نوینی از تاتو گفته می شود که انجام آن به دو صورت غیر دائمی و دائمی انجام می شود. در این روش، خطوطی نزدیک به موی ابرو و مشابه با آن ایجاد می شوند. خطای ایجاد شده، باعث می شود که ابروها پرپشت تر و زیباتر به نظر برسند. نکته ای که در هاشور کردن ابرو اهمیت دارد، هماهنگ بودن خطوط هاشور با جهت رویش ابروها است. در غیر این صورت چهره، حالت طبیعی خود را از دست می دهد.

eyebrow-Hachure-1

میکروبلیدینگ ابرو

یکی از نوین ترین روش های پر کردن ابرو، میکروبلیدینگ ابرو است. از میکروبلیدینگ برای اصلاح فرم ابروها و پرکردن قسمت های خالی استفاده می شود که در بین انواع خدمات ابرو، ماندگاری به نسبت بالایی دارد. در حال حاضر، میکروبلیدینگ یکی از پرطرفدارترین روش های پر کردن و حالت دهی به ابرو است. به دلیل ظریف بودن سوزن، نتیجه ی این روش بسیار دقیق می‌باشد.

فیبروز ابرو

فیبروز روشی برای آرایش ابروها است که در آن از یک سوزن یک بار مصرف استفاده می کنند. افرادی که به دنبال برطرف کردن نواقص ابروی خود هستند، می توانند از فیبروز ابرو بهره گیرند. در این روش بسته به سلیقه و نیازتان، می توانید ابرویی با رنگ خاص و طرحی زیبا داشته باشید. دقت داشته باشید که اثر فیبروز ابرو پس از مدتی از بین می رود و در صورت نیاز، باید به طور دائم از این روش استفاده کنید.

مزایای فیبروز ابرو

فیبروز ابرو مزیت های بسیار زیادی دارد. نسبت به روش های دیگر، التهاب کمتری ایجاد می کند. مدل ابرو به آسانی تغییر و ابروها ظاهری طبیعی و پر پیدا می کنند. همچنین لازم است بدانید که درد و سوزش فیبروز بسیار کم و قابل تحمل است.

میکروپیگمنتنشن ابرو

نوعی دیگر از خدمات ابرو، میکروپیگمنتنشن ابرو است که از یک دستگاه دیجیتال مخصوص استفاده می کنند. این دستگاه بافت هایی در ابرو ها ایجاد می کند. این بافت ها اثر انتقال لایه زیرین به لایه بالایی پوست ایجاد می ­شوند. فرم ابرو ها پس از میکروپیگمنتشن بسیار طبیعی خواهد بود. تمام ریزه کاری های طبیعی پس از فرآیند، قابل مشاهده است. نسبت به هاشور یا تتو، این روش دوام نسبتاً بالاتری دارد.

مزایای میکروپیگمنتیشن ابرو

یکی از خوبی های این روش این است که برای مدت طولانی لازم نیست زمانی را صرف آرایش ابروهای خود کنید، اط طرفی دیگر مصرف مداد و سایه ابرو کاهش می یابد. جالب است بدانید بدانید با اینکه متدوال ترین روش میکروپیگمنتیشن برای آرایش دائم ابروهاست، ولی برای خط لب، چشم و خط رویش موی سر هم این روش به کار برده می شود.

کلام آخر

در این مطلب در رابطه با انواع خدمات ابرو صحبت کردیم. دانستید که در حال حاضر روش های متفاوتی از جمله کاشت، هاشور، تتو و … برای زیباتر شدن ابرو ها وجود دارند. لازم است در ابتدا به فرم صورت خود و نیاز ابروهای تان توجه کنید و پس از آن نزد یک فرد متخصص برای تغییر ابروهای تان، اقدام نمایید.


سوالات متداول

پاک کردن تاتو یا میکروبلیدینگ با لیزر چند جلسه زمان می‌ برد؟

پاک کردن میکروبلیدینگ با توجه به رنگ، زمان انجام تاتو معمولا ۲ تا ۱۱ جلسه زمان ببرد. ۴۰ تا ۴۵ روز فاصله زمانی نیاز است تا برای جلسه بعدی اقدام کنید.

عوامل ماندگاری فیبروز چیست؟

نوع پوست تان، عمق هاشور، جنس پوست، رنگ هایی که در متد فیبروز به کار می روند و … در ماندگاری فیبروز تاثیر گذار خواهد بود.

اشتراک گذاری

4 پاسخ

  1. بهترین روش برای پرپشت شدن ابرو به روش طبیعی چیه؟ الان بین کاشت و هاشور موندم اما میخوام طبیعی و دائمی روی ابروها اثر کنه و ماندگاریش بالا باشه

  2. چه مقاله ای…. ایول چه خوب توضیح دادین. ممنونم از شما. من که عاشق لیفت ابرو ام خیلی ابروهارو قشنگ می کنه.

    1. خواهش می کنم. 🙏🌹خوشحالم که خوشتون اومده. بله دقیقا لیفت ابرو خیلی ابرو هارو قشنگ می کنه. 🥰😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید