مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رنگ لاک ناخن برای متولدین هر ماه

Nail Polish
فهرست مطالب

یکی از هیجان انگیز ترین و خاص ترین راه ها برای نشان دادن خلاقیت در طراحی ناخن ها، استفاده از لاک ناخن ماه تولد و انتخاب بهترین رنگ ممکن برای آن خواهد بود.

اگر شما هم به یکنواختی، حتی در زمینه لاک زدن علاقه ای ندارید، شاید برای تان سوال شده باشد که به متولدین هر ماه، چه رنگ لاک ناخنی میاد؟ تمامی افراد علاوه بر ویژگی های شخصیتی، با توجه به ماه تولد و صور فلکی شان نیز گاها رفتارهای مشترکی دارند. معمولا نشان دادن این رفتارها و ویژگی ها از راه های مختلفی مانند استفاده از رنگ های مختلف ممکن خواهد بود. در همین زمینه ما تصمیم داریم تا لاک ناخن ماه تولد که بر اساس صور فلکی انتخاب شده را به شما معرفی کنیم.

Nail polish

به متولدین هر ماه، چه رنگ لاک ناخنی میاد؟

اکثر ما از رنگ های مورد علاقه مان بیشتر استفاده می کنیم. اما آیا تا حالا با خودتان فکر کرده‌اید که رنگ های مختلف بیانگر چه ویژگی هایی هستند؟ یا اینکه به متولدین هر ماه، چه رنگ لاک ناخنی میاد؟ برای پیدا کردن جواب در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ترمیم ناخن در منزل

فروردین (آریس)

با وجود این همه انرژی قطعا شما باید فرصتی برای استراحت و تجدید قوا نیز در نظر بگیرید. بر این اساس استفاده از رنگ های آرامش بخش مانند رنگ آبی تیره مناسب ترین لاک ناخن ماه تولد شما خواهد بود. این رنگ شخصیت شما را به خوبی توصیف کرده و عمیق بودنش می تواند نشان دهنده تمرکز بالای شما باشد.

Dark blue nail polish

اردیبهشت (تاروس)

متولدین اردیبهشت با تعادل روحی و احساسی شان شناخته می شوند. اما برای بیان ایده ها و نظرات، بیش از هر چیز دیگری به اعتماد به نفس بالا احتیاج دارند. برای لاک ناخن پیشنهاد می کنیم که از رنگ های شاد و تطبیق پذیر استفاده کنید. به عنوان مثال رنگ لاک مرجانی یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما به شمار می رود.

 Coral varnish color nail polish

خرداد (دو پیکر)

افراد متولد سومین ماه از سال بسیار اجتماعی بوده و همواره دوست دارند که این ویژگی را در خودشان تقویت کنند. پیشنهاد می کنیم تا متولدین خرداد تفکر مثبت را به یک سبک زندگی تبدیل کرده و تمرکز بیشتر روی سلامت روح و روان شان داشته باشند. استفاده از رنگ هایی که در کنار شاد بودن اثر آرامش بخش نیز دارند، بهترین لاک ناخن ماه تولد خرداد خواهند بود. از جمله این رنگ ها رنگ آبی مرواریدی که تداعی کننده اقیانوس می باشد، تمامی این ویژگی ها را در خودش جای داده است.

Pearl blue color nail polish

تیر (سرطان)

متولدین ماه سرطان همانقدر که تلاشگر و پر انرژی هستند، باشخصیت و موفق نیز به نظر می رسند. با توجه به این ویژگی ها و صورت فلکی افراد تیر ماهی، رنگ زرشکی انتخاب بینظیری خواهد بود. این رنگ علاوه بر آنکه شما را پر انرژی نشان می دهد، به اندازه کافی سطح بالا و رسمی نیز هست. بنابراین شما می توانید به راحتی و در مناسبت های مختلف از این رنگ جذاب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: استمپر ناخن

crimson color nail polish

مرداد (شیر)

مردادی ها افرادی جسور هستند که همواره همه چیز تحت تسلط شان قرار دارد. آن ها معمولا خلاقیت بالایی داشته و به طلا علاقه خاصی نشان می دهند. به همین ترتیب می توان گفت که ترکیب رنگ طلایی با رنگ رز می تواند ترکیبی تمام عیار و مناسب برای شیرها باشد. پس اگر شما هم به دنبال بهترین لاک ناخن ماه تولدتان هستید، لاک رزگلد را انتخاب کنید.

Rose gold nail polish

شهریور (دوشیزه)

دوشیزه ها در عین رمانتیک بودن بسیار سرسخت هستند. بنابراین استفاده از رنگی که در کنار بازیگوشی، نشان دهنده شخصیت رمانتیک شان باشد، گزینه ای مناسب خواهد بود. در این زمینه شما می توانید از لاک صورتی شامپاینی استفاده کنید.

Champagne pink nail polish

مهر (ترازو)

ترازوها عاشق ترین ها هستند و همواره با عنوان ترویج دهنده روابط دوستی شناخته می شوند. برای نشان دادن این ویژگی استفاده از رنگ های زیبا و دوست داشتنی و در عین حال ملایم، بسیار مناسب خواهد بود .به طور کلی استفاده از رنگ صورتی هولوگرافی یا لاک صورتی الماسی، بهترین لاک ناخن ماه تولد مهر می باشد.

Diamond pink nail polish

آبان (عقرب)

قدرت کنترل، ثبات و احساسات از بارزترین ویژگی های افراد آبانی هستند که ابراز آن با استفاده از رنگ سرخ تیره آسان تر از همیشه خواهد بود. بنابراین اگر شما هم آبانی هستید از رنگ های آلبالویی تیره یا قرمز شاه بلوطی استفاده کنید.

Dark cherry nail polish

آذر (کماندار)

کماندارها در عین جذابیت و قدرت، با ترس از دست دادن زندگی می کنند. بنابراین در مجموع استفاده از رنگ هایی که بتواند عزت نفس آن ها را در این زمینه بالاتر ببرد، انتخابی عالی به شمار می رود. رنگ های قرمز گیلاسی و یا بنفش تیره به خوبی انرژی آذری ها را بالا برده و آن ها را خاص تر از همیشه جلوه می دهد.

Dark purple nail polish

دی (کپریکورن)

دی ماهی ها معتاد کار هستند و خارج کردن زندگی شان از حالت روتین انرژی زیادی از آن ها می گیرد. رنگ سبز کله غازی از دسته رنگ های دریایی و آبزی است که علاوه بر زیبایی، قدرت درمانی نیز دارد. بنابراین بهتر است که کپریکورنی ها از لاک ناخن ماه تولدشان یعنی سبز تیره غافل نشوند!

Goose head green nail polish

بهمن (آکواریوس)

افراد متولد بهمن در کنار علاقه شدید به تفریح و سرگرمی، تا حدی مرموز و کنجکاو نیز هستند. رنگ یاسی به خوبی نشان دهنده انرژی آکواریوس هاست. در عین حال لاک بنفش تیره نیز می تواند به خوبی جلوه گر شخصیت مرموز آن ها باشد.

Lilac nail polish

اسفند (حوت)

اسفندی ها عاشق فرار از منطقه امن و تجربه کردن چیزهای جدید هستند. ما به متولدین حوت پیشنهاد می کنیم که رنگ های نئونی را انتخاب کنند. زیرا حالت زنده و شاد این رنگ ها به خوبی مکمل ویژگی های صور فلکی و شخصیتی اسفندی ها خواهد بود.

Neon nail polish

کلام پایانی

ما در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین لاک ناخن ماه تولد برای هر یک از صور فلکی را با توجه به ویژگی های اصلی ماه تولدشان به شما معرفی کنیم. امیدواریم که مطالب گفته شده شما را برای رساندن به یک انتخاب ویژه، به خوبی راهنمایی کرده باشد.

اشتراک گذاری

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید