مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

راهنمای کامل انواع آرایش پوست سبزه

make-up
فهرست مطالب

پوست سبزه یکی از زیباترین تناژهای پوستی در دنیا به شمار می رود. آرایش پوست سبزه نکات و اصول خاصی دارد که دانستن آن برای افرادی که پوست سبزه دارند ضروری است. افرادی که پوست سبزه دارند در آرایش کردن محدودیت خاصی نخواهند داشت؛ اما با رعایت یک سری نکات می توانند آرایش بهتری داشته باشند. آرایش پوست سبزه نکات ظریفی دارد که در این مقاله تلاش کردیم آن ها را به طور کامل به شما عزیزان نشان دهیم. هدف ما از نگارش این مقاله آشنایی شما با این نکات و معرفی انواع آرایش پوست سبزه است. اگر شما هم پوست سبزه دارید و به دنبال یک آرایش حرفه ای زیبا بر پوست خود علی الخصوص میکاپ چشم های تان هستید، این مطالب را از دست ندهید!

sort of make up

انواع آرایش پوست سبزه چیست؟

مانند هر تناژ پوستی دیگری، پوست سبزه نیز آرایش مخصوص به خود را دارد. در این بخش، ابتدا قصد داریم مهم ترین لوازم آرایشی که در آرایش پوست سبزه باید به آنها توجه داشت را بررسی کنیم و سپس شما را با اصطلاحات آرایشی آشنا کنیم. بعد از معرفی این لوازم به سراغ انواع آرایش پوست سبزه خواهیم رفت. اگر پوست تان سبزه است احتمالاً با این سؤال روبرو شده اید که چه لوازم آرایشی بخرم؟ پاسخ این سؤال را در این بخش خواهید یافت. به عنوان فردی که پوست سبزه دارد باید به سه مورد از لوازم آرایش توجه داشته باشید. انتخاب این سه قلم لوازم آرایش تأثیر مهمی بر آرایش پوست سبزه دارد. در ادامه هر کدام از این موارد را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد.

آرایش صورت پوست سبزه

مهم ترین نکته در آرایش صورت پوست سبزه، انتخاب کرم پودر است. اگر پوست سبزه دارید به شما توصیه می کنیم هیچ وقت به سراغ کرم پودر های سفید نروید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک کرم پودر دو درجه روشن تر از پوست تان انتخاب کنید. در صورت رعایت این نکته و انتخاب کرم پودر مناسب، پوستی شاداب و سرحال خواهید داشت.

کرم پودر

یکی از مواردی که برای آرایش پوست سبزه اهمیت بالایی دارد انتخاب کرم‌ پودر است. هر چقدر انتخاب دقیق تری در این مورد داشته باشید، نتیجه نهایی آرایش شما بهتر خواهد بود.

kind of make up

آرایش چشم پوست سبزه

خانم های سبزه برای آرایش چشم خود باید از رنگ هایی استفاده کنند که زیبایی پوست آنها را بیشتر نمایان کند. به نظر می رسد رنگ هایی مانند بنفش و زرشکی انتخاب های مناسبی برای آرایش چشم پوست سبزه باشند. همان طور که می دانید پوست سبزه طیف های مختلفی دارد. رنگ هایی که برای سایه چشم معرفی شد متناسب با طیف های مختلف پوست سبزه است. همچنین سایه های شاین دار و براق نیز برای پوست سبزه زیبایی خاصی به ارمغان می آورند. اگر پوست سبزه دارید و برای یک مهمانی به دنبال یک آرایش چشم پوست سبزه هستید، انتخاب های خوبی جلوی روی شماست. یک آرایش چشم شاینی و خیره کننده زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

سایه چشم

با توجه افزایش روز افزون استفاده از سایه چشم و تأثیر آن بر زیباتر شدن آرایش، توجه به این مورد نیز بسیار مهم است. افرادی که پوست سبزه دارند باید در انتخاب و خرید سایه چشم دقت داشته باشند. حال که با مهم ترین لوازم آرایش پوست سبزه آشنا شدیم، وقت آن رسیده به سراغ انواع آرایش پوست سبزه برویم. آرایش چشم پوست سبزه باید چطور باشد؟ برای آرایش لب پوست سبزه کدام رنگ مناسب است؟ پاسخ این سؤالات در ادامه مطالب قرار دارد.

eye shadow make up

آرایش لب پوست سبزه

در رابطه با رژلب باید بدانید که اکثر رنگ ها برای آرایش لب پوست سبزه مناسب هستند. اما به دلیل اهمیت رنگ رژ در آرایش لب پوست سبزه قصد داریم نگاهی تخصصی به این موضوع داشته باشیم. بعد از خواندن این مطالب می توانید مناسب ترین رنگ را به توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید. اگر پوست برنزه دارید رنگ هایی مانند بنفش و قرمز مناسب ترین رنگ ها برای شما هستند. اگر پوست تیره با موهای تیره دارید و به دنبال بهترین آرایش لب پوست سبزه هستید، رنگ قرمز زیبایی شما را خیره کننده خواهد کرد. اگر پوست سبزه و موهای روشن دارید بهترین انتخاب برای رنگ رژلب تان رنگ هایی با تناژ قهوه ای و آجری است.

رژلب

رژلب را می توان یکی از مهم ترین موارد قابل توجه در انواع آرایش پوست سبزه دانست. رعایت نکاتی که در همین مقاله برای انتخاب رژلب معرفی می شود برای افرادی که پوست سبزه دارند ضروری است.

lipstick make up

آرایش گونه پوست سبزه

برای تکمیل آرایش پوست سبزه لازم است یک رژگونه به آرایش تان اضافه کنید. در انتخاب رنگ رژگونه به هم خوانی آن با رنگ رژلب تان دقت داشته باشید. مناسب‌ ترین رنگ ها برای رژگونه افراد سبزه رو، رنگ های گرمی همچون نارنجی و قهوه ای هستند. همچنین اگر بتوانید یک رژگونه مسی رنگ پیدا کنید، زیبایی خاصی به چهره خود می بخشید. حالا که با انواع آرایش پوست سبزه آشنا شدید بیایید به سراغ نکاتی برویم که پیش از آرایش و بعد از آرایش باید مدنظر داشته باشید.

نکات آرایشی برای پوست سبزه

پیش از شروع به آرایش لازم است که پوست تان را بشویید که از آلودگی ها پاک شود. بعد از شستشوی صورت حتماً از آب رسان و مرطوب کننده استفاده کنید. استفاده از آب رسان و مرطوب کننده موجب می شود آرایش پوست سبزه یک دست تر باشد. از مواردی که می توانید پیش از شروع آرایش برای بهتر شدن آن انجام دهید استفاده از پرایمر است. استفاده از پرایمر باعث می شود پوست سبزه درخشندگی خاصی داشته باشد. پس دقت باشید که پرایمر، آرایش پوست سبزه را جذاب تر می کند. بعد از زدن کرم‌ پودر اگر احساس کردید که پوست تان چرب به نظر می رسد، می توانید با یک دستمال کاغذی اضافه کرم پودر را از روی پوست تان بردارید. در رابطه با آرایش چشم پوست سبزه نیز نکته مهم استفاده از کانسیلر است. قبل از سایه، پشت پلک تان را با کانسیلر پوشش دهید، و با این کار آرایش چشم زیباتری داشته باشید. در آرایش لب پوست سبزه نیز حتماً پیش از استفاده از رژ لب، از یک مرطوب کننده لب استفاده کنید. به این صورت رژ بادوام تر و زیباتری خواهید داشت. دوستانی که پوست آنها سبزه است می توانند بعد از زدن رژلب از یک برق لب برای جلوه بخشیدن به رژ خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید