مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

میخوای با استمپر ناخن بیشتر آشنا شی؟

nail design
فهرست مطالب

لازم نیست برای برخورداری از ناخن های زیبا حتماً به آرایشگاه و ناخن کار های حرفه ای مراجعه کنید، بلکه می توانید تنها با استفاده از یک سری لوازم و ابزارهای طراحی ناخن، از جمله استمپر ناخن، در کمترین زمان ناخن هایی زیبا داشته باشید. در این مقاله به توضیح مواردی مانند چگونگی استفاده از استمپر ناخن، قیمت آن و غیره می پردازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

nail

لوازم آرایشی ناخن چیست؟

یکی از زیباترین و به روزترین ابزارها برای طراحی ناخن ها، لوازم آرایشی ناخن یا (Nail Stamper) است. به استمپر ناخن، مهر ناخن هم گفته می شود و می توان از آن برای پیاده سازی طرح های مورد نظر روی ناخن ها به کار گرفت و به هیچ عنوان نگران وارد آمدن آسیب به ناخن ها نبود.

استفاده از لوازم به اندازه کار با یک مهر معمولی ساده و آسان است ولی برای اینکه طرح های مورد نظر شما بدون عیب و نقص به روی ناخن انتقال یابد، حتماً باید به اندازه کافی تمرین و دقت داشته باشید. اگر تازه کار هستید و تا به حال از آن استفاده نکرده اید، پیشنهاد ما این است که ابتدا طرح های کوچک تر را امتحان کنید. هم چنین جهت طراحی با استمپر ناخن باید ابزارهای مورد نیاز مانند بیس کت، لاک ناخن، شابلون و غیره جهت طراحی در دسترس باشد

استفاده از استمپر ناخن

اگر به تازگی با Nail Stamper آشنا شده اید و چگونگی استفاده از آن را نمی دانید ما به شما آموزش خواهیم داد. بهتر است برای شروع کار، طرح های کوچک تر را انتخاب کنید زیرا لاک ناخن خیلی زود خشک می شود. در ادامه طریقه استفاده از نیل استمپر را شرح می دهیم. قبل از هر چیز سطح ناخن های خود را تمیز کنید و یک لایه بیس ناخن روی آن ها بمالید.

  • سپس یک لایه لاک پایه روی ناخن ها بزنید، بهترین رنگ برای لاک پایه، رنگ سفید است.
  • سپس برای خشک شدن سریع تر لاک پایه، از تاپ کت استفاده کنید.
  • شابلون را روی یک سطح صاف قرار دهید.
  • طرح مورد علاقه خود را در شابلون انتخاب کنید.
  • روی طرح لاک بزنید و با لیسک آن را صاف کنید و سپس از لاک ژل برای روی طرح استفاده کنید.
  • Nail Stamper را روی طرح مورد نظر خود قرار دهید و به صورت دایره ای شکل و به آرامی بچرخانید. دقت داشته باشید که روی لوازم آرایشی ناخن فشار زیادی وارد نکنید زیرا رنگ از زیر آن بیرون زده و طرح خراب می شود.
  • استمپر را با دقت روی ناخن قرار دهید تا طرح روی ناخن شما پیاده سازی شود.
  • در صورتی که ناخن شما در حین کار شکست، می توانید با استفاده از چسب کاغذی آن را ترمیم کنید.

بیشتر بخوانید: ترمیم ناخن در خانه

طراحی ناخن با Nail stamper

طراحی ناخن یکی از کارهای لذت بخشی است که می تواند علاوه بر اینکه شما را سرگرم کند، ناخن های زیبایی را نیز به شما هدیه خواهد دهد.

 البته وقتی از طراحی ناخن صحبت به میان می آید، بسیاری از خانم ها فکر می کنند که زدن طرح روی ناخن ها کار سختی است و نیاز به مهارت ویژه ای دارد ولی لازم نیست نگران این مسأله باشید زیرا از این پس شما می توانید با طراحی ناخن با استامپ همیشه ناخن هایی زیبا و مرتب داشته باشید.

یکی از مزیت های طراحی ناخن با استامپ، تنوع بسیار بالای طرح در آن است و این ویژگی، این امکان را به شما می دهد تا هر چند روز یک بار از یکی از ده ها طرح متنوع موجود استفاده کنید.

nail

فرنچ ناخن در منزل به راحتی آب خوردن

این طراحی ساده و شیک به گونه ای است که می توان آن را در مناسبت های مختلف روی ناخن ها داشت. برای پیاده سازی فرنچ ناخن با استمپر به چراغ LED، لاک سفید، برچسب ناخن و Nail stamper نیاز دارید.مطابق مراحلی که در بخش استفاده از گفتیم، با استفاده از شابلون و لاک سفید و استمپر، ناخن ها را طراحی فرنچ کنید.

nail

ناخن های کودک تان را به راحتی جذاب تر کنید

استمپر ناخن کودک در بین کودکان بسیار پرطرفدار است. البته استقبال دختربچه ها و همین طور والدین آن ها از این لوازم آرایشی ناخن بی دلیل نیست؛ زیرا انواع استمپر ناخن کودک در طرح ها و رنگ های مختلف وارد بازار شده است و می توان با استفاده از آن ها روی ناخن کودکان دنیایی از تنوع و سرگرمی را برای آن ها طراحی و پیاده سازی کرد.

 استمپر ناخن دخترانه

استمپر ناخن دخترانه بسیار پرطرفدار است. زیرا با داشتن ده ها مدل در رنگ های شاد و طرح های سرگرم کننده، می تواند برای دختران جوانی که دوست دارند مرتباً طرح و رنگ ناخن های خود را تغییر دهند، کارایی زیادی داشته باشد. کار با استمپر ناخن دخترانه هم تفاوتی با استمپر های معمولی ندارد فقط طرح های شابلون آن ها متفاوت است که می توان با استفاده از رنگ لاک متنوع و شاد از آن ها استفاده کرد.

nail

 قیمت لوازم آرایشی ناخن

قیمت Nail stamper متفاوت است و بستگی به نوع آن دارد ولی در هر حال خرید آن نسبت به طراحی ناخن در آرایشگاه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کلام آخر

استمپر ناخن یکی از ابزارهای بسیار پر کاربرد می باشد.  امروزه بسیاری از زنان و دختران جوان برای طراحی ناخن های خود از آن ها استفاده می کنند.  با استفاده از استمپر ناخن می توان طرح های بسیار شاد و جذاب را با کمترین هزینه و بدون مراجعه به سالن های آرایشی روی ناخن ها پیاده سازی کرد. شما می توانید با تهیه ی آن ناخن های خود را شکیل تر کنید.

اشتراک گذاری

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید