مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

آموزش چهره پردازي کودک+ آرایش های کارتونی کودکان| ترفندهای آرایشی

cartoon-makeup
فهرست مطالب

یکی از راه‌ های خوشحال کردن کودکان آرایش های کارتونی است. اگر چه آرایش های کارتونی کودکان به‌ صورت حرفه ‌ای انجام می‌ شود و نیاز به تجربه و مهارت دارد، اما مادرانی که علاقه‌ مند به یکی از انواع آرایش های کارتونی کودکان هستند نیز می ‌توانند در منزل با استفاده از لوازم آرایشی مناسب پوست کودکان و با بهره‌ مندی از ایده آرایش کودکان، صورت فرزند خود را طراحی کنند. کودکان نیز علاقه دارند همانند بزرگسالان در جشن ‌های بالماسکه آنها هم از آرایش کارتونی خنده‌ دار برای طراحی چهره خود استفاده کنند. انتخاب طرح برای انجام چالش آرایش کارتونی کار چندان دشواری نیست. می ‌توانید از شخصیت ‌های مورد علاقه کودک برای ایده آرایش های کارتونی استفاده کنید.

آرایش های کارتونی چیست؟

طرح ‌های مختلفی از حیوانات گرفته تا شخصیت ‌های کارتونی، به‌ عنوان ایده آرایش کارتونی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. طرح­ هایی مانند شیر، ببر، قورباغه، گربه و طرح ‌های کارتونی مانند کیتی، میکی موس، دراکولا، مرد عنکبوتی و … برای این نوع طراحی به کار برده می‌شوند.

شخصیت ‌های کارتونی مانند باب اسفنجی، بتمن، دختر کفشدوزکی و … برای کودکان بسیار جذاب هستند و ترجیح می ‌دهند برای شرکت در چالش آرایش کارتونی خود را به شکل این شخصیت‌ ها در آورند. بعضی از مادر های خلاق نیز تنها از آرایش کارتونی چشم یا آرایش کارتونی لب با استفاده از انواع لوازم آرایشی مانند رژ لب و سایه ها برای طراحی چهره کودکشان استفاده می ‌کنند.

نحوه طراحی و انواع آرایش های کارتونی کودکان، در کتاب آرایش کارتونی موجود هست و همه افراد می‌ توانند از ایده آرایش کارتونی در این کتاب‌ ها بهره ببرند. حتی بزرگسالان نیز به آرایش کارتونی خنده ‌دار و آرایش کارتونی چشم علاقه مند هستند. همان‌ طور که در ویدیو های منتشر شده در فضای مجازی بسیار می ‌بینیم آرایش کارتونی لب نیز بسیار فراگیر شده است.

با ایده آرایش کارتونی آشنا شوید

چنانچه در جستجوی ایده ‌هایی برای چالش آرایش کارتونی هستید، می‌ توانید به وب‌ سایت ‌های آرایشی مراجعه کنید و طرح‌ های متنوع و جالبی را پیدا کنید. عکس های جذابی در این سایت ­ها قرار دارند که می ­تواند به عنوان ایده به شما کمک کند. آموزش ­های مفیدی نیز درباره آرایش های کارتونی کودکان و وسایل مورد نیاز برای آن، در کتاب آرایش کارتونی آورده شده است.

چالش آرایش کارتونی چگونه است؟

امروزه بچه‌ ها در جشن و نمایش‌ هایی که در مدارس و مهد کودک ها برگزار می ‌شود شرکت کرده و علاقه ‌مند هستند که چهره خود را طراحی کنند. به همین خاطر از آرایش های کارتونی کودکان و نقاشی شخصیت ‌های محبوب کارتونی استفاده می‌ کنند. این طراحی نیازمند ابزار و رنگ‌ های لازم است. هنگام طراحی چهره بایستی از لوازم و رنگ‌ هایی استفاده شود که برای پوست ضرر نداشته باشند و به ‌راحتی قابل پاک کردن باشد. برای نقاشی صورت و طراحی کارتونی باید ابتدا آماده سازی لازم را روی صورت انجام دهید تا امکان استفاده از رنگ ‌ها و پیاده کردن آرایش کارتونی چشم و همین ‌طور آرایش کارتونی لب بر اساس ایده‌ ها و آموزش‌ های کتاب آرایش کارتونی فراهم شود.

معرفی آرایش های کارتونی کودکان

از جمله طرح ‌های پر طرفدار برای آرایش کارتونی خنده‌ دار، شخصیت ‌هایی مانند باب اسفنجی و پاتریک هستند. طرح‌ های دیگری مانند پری دریایی و یا طرح‌ های مناسب جشن هالووین و ولنتاین نیز برای کودکان جذاب هستند. مناسبت هایی مانند هالووین فرصت مناسبی برای استفاده از این طرح­ های فانتزی و شرکت در چالش آرایش کارتونی است.

 هر مناسبت طراحی خاصی را نیاز دارد. انتخاب طرح با توجه به موضوعات و تم جشن انجام می‌ شود. مثلا برای آموزش حیوانات می توان صورت آنها را در نقش حیواناتی مانند گره، خرگوش و … طراحی کرد.

آرایش کارتونی چشم چگونه است؟

برای انجام آرایش کارتونی چشم باید از براش آرایشی مناسب و سایه‌ مناسب استفاده کرد. هنگام کار و طراحی برای چالش آرایش کارتونی باید نکات ایمنی را رعایت کنید و با نحوه پاک کردن مواد و رنگ‌ های مختلف آشنایی داشته باشید. زیرسازی پوست برای شروع آرایش کارتونی چشمی ضروری است. البته استفاده از مداد چشم مخصوص، اکلیل و ژل اکلیلی مخصوص آرایش کارتونی نیز نقش به سزایی در زیبایی طرح و خروجی کار دارد.

معرفی آرایش کارتونی خنده ‌دار

برای طراحی صورت و انجام آرایش کارتونی خنده ‌دار باید از لوازمی مانند، دستمال کاغذی نرم، اسفنج و قلم ­مو های مناسب استفاده کرد. برای مشاهده عکس‌ هایی از گریم و طرح ‌های مختلف آرایش کارتونی خنده ‌دار می ‌توانید به وب‌ سایت­ هایی مراجعه کنید که نقاشی ‌های مربوط به شخصیت‌ های کارتونی را در اختیار شما قرار می ‌دهند.

کتاب آرایش کارتونی

با توجه به مواردی که در کتاب آرایش کارتونی آمده است، استفاده از فوندیشن های خشک به‌ عنوان مناسب ‌ترین وسیله برای طراحی صورت توصیه می‌ شود. بهتر است کودکانی که قصد شرکت در چالش آرایش کارتونی را دارند از رنگ ‌هایی مانند گواش برای نقاشی صورت استفاده نکنند، چرا که گواش برای پوست ضرر دارد و قطعاً گزینه مناسبی برای طراحی صورت کودکان نیست. امکان تهیه وسایل گریم کودکان به ‌صورت پکیج ‌های آماده و بر اساس فهرست کتاب آرایش کارتونی وجود دارد. قیمت این وسایل با توجه به برند و کیفیت آن ‌ها متفاوت است. برای خرید وسایل آرایش های کارتونی کودکان به فروشگاه‌ های معتبر مراجعه کنید و لوازمی را تهیه کنید که دارای کیفیت بالایی هستند

چگونه لب­ ها را آرایش کارتونی کنیم؟

شاید در کلیپ‌ های اینترنتی بسیار دیده باشید که لب ‌ها را به‌ صورت کارتونی آرایش می‌ کنند و با حرکت لب‌ ها کار های با مزه و خنده‌ داری انجام می­ دهند. نقاشی شخصیت ‌های کارتونی روی لب بسیار جذاب و پر طرفدار است.

آموزش انجام این طراحی ‌ها نیاز به علاقه دارد؛ بنابراین اگر علاقه ‌مند به شرکت در چالش آرایش کارتونی هستید باید ابتدا دوره‌ های آموزشی لازم جهت فراگیری آرایش کارتونی را سپری کنید و با لوازم و رنگ ‌های مورد نیاز برای انجام چنین نقاشی‌ های فانتزی آشنا شوید.

یکی از طرح ‌های جذاب برای نقاشی صورت، چالش آرایش کارتونی نقاشی دلقک است که برای اجرای تئاتر نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بسیاری از بازیگرانی که در نمایش ‌های مربوط به کودکان ایفای نقش می‌ کنند از آرایش کارتونی برای گریم صورت خود استفاده می کنند.

کلام آخر

گریمور های حرفه ‌ای با نحوه آرایش صورت بازیگران و اجرای تکنیک‌ های آرایش کارتونی آشنایی کامل دارند و می ‌توانند نقاشی ‌های فانتزی جذابی را روی صورت بازیگران پیاده کنند تا هرچه طبیعی‌ تر به نظر برسند و مورد پسند کودکان قرار گیرند. هر چه نقاشی صورت طبیعی ‌تر و نزدیک‌ تر به شخصیت اصلی کارتونی باشد، برای کودکان جذاب‌ تر است و آن‌ ها نیز علاقه پیدا می‌ کنند در چالش آرایش کارتونی شرکت کنند و با استفاده از لوازم و وسایل مورد نیاز این کار را انجام دهند؛ بنابراین دقت داشته باشید برای فراگیری آرایش کارتونی یا نقاشی فانتزی صورت باید ابتدا در دوره ­های آموزشی شرکت کنید و با لوازم مورد نیاز آشنا شوید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید