مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

4 ریمل رنگی ترند برای میکاپ خانم های شیک

colors mascara
فهرست مطالب

ایجاد تنوع در آرایش صورت همیشه جذاب بوده و استفاده از ریمل های رنگی یا کالر ماسکرا جزو یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی برای افزایش جذابیت می باشد. خوشبختانه استفاده از انواع ریمل ها با کاربردهای متفاوت می تواند یک راه حل کارآمد و بسیار آسان به شمار برود؛ به همین دلیل ریمل مژه از پرطرفدارترین انواع لوازم آرایشی می باشد. ما در این مقاله درباره کاربرد ریمل رنگی، نحوه استفاده از ریمل رنگی، خرید ریمل رنگی و … مطالبی جذاب را ارائه می دهیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی انواع ریمل های رنگی

همان طور که گفتیم ریمل یکی از محصولات بسیار پرکاربرد برای زیباتر کردن مژه ها و حالت دادن به آن ها قلمداد می شود. معمولاً خانم ها به دلایل مختلفی از این ریمل های استفاده می کنند. به عنوان مثال برخی مژه های کوتاهی دارند و از ریمل های بلند کننده مژه که اکثراً حاوی ریز مژه می باشند، استفاده می کنند و برخی هم که مژه های کم پشتی دارند، ریمل های حجم دهنده را ترجیح می دهند.

mascara-colors

ولی در چند سال اخیر یک ویژگی دیگر هم به ریمل ها اضافه شده که آن رنگی کردن مژه ها است. با عرضه این لوازم آرایشی در بازار، آرایش فانتزی بیش از گذشته ترند شد؛ زیرا رنگ های متنوع و جذاب این ریمل ها همه را وسوسه می کند تا حتی برای یک بار هم که شده آن را آزمایش کنند.

تاریخچه و کاربرد شگفت انگیز ریمل های رنگی

کالر ماسکرا، بسیار پرطرفدار می باشد؛ زیرا تنوع زیادی دارد. می توان از آن در موارد مختلفی استفاده کرد. در ابتدا طراحان مد، مدل ها، خوانندگان و گریمورها از این ریمل ها بیشترین استفاده را می بردند. زیرا می توان با استفاده از آن ها جلوه ای فانتزی به آرایش صورت داد ولی کم کم کاربرد کالر ماسکرا فراگیرتر شد و مردم عادی خصوصاً دختران و زنان جوان از طرفداران پر و پا قرص آن شدند.

 با این حال اصلی ترین کاربرد کالر ماسکرا زیباتر کردن چشم هاست، بنابراین در انتخاب رنگ و استفاده از انواع ریمل های رنگی باید دقت و توجه زیادی به کار برد.

کدام رنگ ریمل برای شما مناسب تر است؟

خوشبختانه شما با هر رنگ چشمی، می توانید حداقل یکی از ریمل های رنگی را برای زیبایی چشم هایتان به کار بگیرید. با این حال برای آشنایی بیشتر، به انواع آن ها می پردازیم:

ریمل آبی یا سرمه‌ ای

 ریمل آبی یا سرمه ای یکی از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین انواع ریمل می باشد و کسانی که دارای چشم های قهوه ای، مشکی یا آبی هستند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.  در صورت استفاده از این ریمل، نیازی به سایه یا خط چشم نخواهید داشت؛ زیرا به اندازه کافی چشم ها را جذاب می کند.

blue-color-mascara

ریمل بنفش

این رنگ هم تقریباً برای هر رنگ چشمی مناسب است و می تواند چهره را جوان و شاداب کند.

purple-color-mascara

ریمل قرمز روشن یا تیره

وقتی از ریمل های این طیف رنگ استفاده می کنید، دیگر نیازی به سایه چشم نخواهید داشت. چرا که این رنگ به اندازه کافی زیبا و درخشان است و مژه ها را برجسته و جذاب می کند.

red-color-mascara

ریمل سبز روشن یا تیره

 اگر رنگ چشمان شما سبز است، استفاده از ریمل های سبز تیره یا روشن می تواند زیبایی چشمان و صورت شما را دو چندان کند. هم چنین به راحتی می توانید آن را با لباس های بیرون یا میهمانی خود ست کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

green-color-mascara

ریمل طلایی

هر چند کارایی ریمل طلایی بین خانم ها کمتر می باشد ولی اگر شما هم جزو افرادی هستید که مژه های بوری دارید، حتماً از این رنگ استفاده کنید.

golden-color-mascara

بهترین شیوه به کار گیری ریمل های رنگی

نحوه استفاده از ریمل رنگی تفاوت چندانی با ریمل مشکی ندارد، اما هنگام استفاده از آن بهتر است به برخی نکات توجه کنید. در ادامه بیشتر با نحوه استفاده از کالر ماسکرا آشنا می شوید.

در انتخاب رنگ ریمل قبل از هر چیز باید رنگ آن را متناسب با رنگ چشم خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر چشمان شما آبی، مشکی یا قهوه ای است، ریمل آبی یا سرمه ای مناسب خواهد بود. افرادی که چشمانی سبز دارند، ریمل سبز را انتخاب کنند و … .

استفاده از پرایمر مژه یا پیگمنت

استفاده از کالر ماسکرا برای برخی از افراد که دارای مژه های پر و تیره هستند، احتمالا کمی دشوار است. به همین دلیل بهتر است قبل از به کار گیری انواع ریمل های رنگی، به مژه های خود پرایمر سفید یا پیگمنت بزنید، تا ریمل رنگی بهتر روی آن بنشیند.

استفاده از آرایش ساده

ریمل های رنگی به تنهایی می توانند جذابیت چهره شما را دو چندان کنند، بنابراین بهتر است در سایر نواحی صورت خود از آرایش ساده و طبیعی استفاده کنید.

simple-makeup

استفاده از خط چشم و سایه همرنگ ریمل

بهتر است برای جلوه بیشتر ریمل رنگی و همین طور اجتناب از ناهماهنگی رنگ ها، از یکی از ترفندهای کشیدن خط چشم یعنی استفاده از خط چشم همرنگ ریمل، استفاده کنید و سایه های ترند و در همان طیف رنگ را به کار ببرید. هم چنین حتماً از یک رنگ سایه در پشت پلک و پایین چشم خود استفاده کنید.

خرید کالر ماسکرا

برای خرید کالر ماسکرا می توانید به فروشگاه های لوازم آرایشی مراجعه کنید؛ هم چنین خرید آن ها از فروشگاه های آنلاین نیز امکان پذیر می باشد. تنها نکته ای که باید هنگام تهیه کالر ماسکرا توجه داشت ، این است که از مارک ها و فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.

کلام آخر

امروزه استفاده از کالر ماسکرا در میان خانم های جوان و خصوصاً افرادی که به دنبال زیبایی بیشتر و تنوع هستند بسیار رایج شده است. انواع و اقسام این ریمل ها در رنگ های سبز، آبی یا سرمه ای، قرمز، بنفش و طلایی در بازار موجود می باشند و شما می توانید به تناسب رنگ چشم خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید