مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

لیفت صورت

فهرست مطالب

لیفت صورت یکی از تکنیک‌هایی به شمار می‌رود که چند سالی است ظهور یافته و تاکنون نیز توانسته‌است افراد بسیاری را جذب خود سازد؛ چرا که قادر است تا سلول‌های مرده را از سطح پوست شما حذف نموده و زمینه‌های جوانسازی آن را فراهم سازد. 

اما این متد چه ویژگی‌هایی دارد ؟ در ادامه این نوشتار به بررسی هرچه بیشتر لیفت و جوانسازی صورت خواهیم پرداخت و جهت کسب اطلاعات بیشتر توصیه داریم تا انتها ما را مهمان نگاه‌های پرفروغ خود نمایید.

لیفت و جوانسازی صورت چیست ؟

لیفت صورت و جوانسازی را مجموعه خدمات بی‌نظیری در راستای زیبایی می‌دانند که با نام ریتیدکتومی نیز شناخته می‌شود. این متد نوعی عمل زیبایی بوده و با ساختار بی‌نظیر خود قادر است تا به هرچه زیباترشدن شما کمک‌های شایانی نماید. به همین جهت است که امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

ساختار لیفت و جوانسازی صورت به گونه‌ای است که می‌تواند از تکنیک‌های خاصی استفاده نموده و بافت‌های آسیب دیده پوست شما را ترمیم نموده و به این طریق ظاهر شما را زیباتر سازد، اما لازم است قبل از بهره‌مندی از آن نکات مهمی را رعایت نموده و به اطلاعات مناسبی درباره آن دست یابید.

ساختار لیفت و جوانسازی صورت

همان گونه که در بخش قبل نیز اشاره نمودیم لیفت جوانسازی از تکنیک‌های ویژه‌ای استفاده می‌کند تا بتواند چربی‌ها و سلول‌های مرده سطح پوست شما را حذف نموده و به این طریق زمینه‌های ایجاد سلول‌های سالم را فراهم سازد. تحریکات پوستی که طی این فرآیندها انجام می‌شوند به پوست کمک می‌کنند تا خود را درمان نموده و به این طریق چین و چروک‌های خود را از بین برد. 

لیفت صورت و جوانسازی مزیت‌های قابل توجه‌ای برای شما به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش کیفیت پوست و سفت شدن آن اشاره نمود که هر کدام اهمیت خاص خود را داشته و نباید نادیده گرفته‌شوند. 
زمانی که دوره‌های درمانی خود را به واسطه لیفت به پایان رساندید متوجه خواهید‌شد که این متد زیبایی چه اثرات معجزه آسایی برای شما به همراه خواهد داشت.

بنابراین اگر از چین و چروک‌های اطراف چشم، دهان، گونه‌ها ، پیشانی و یا فک خود رنج می‌برید ما به شما لیفت و جوانسازی را پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تاثیر کلاژن بر پوست

نحوه انجام لیفت و جوانسازی صورت

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به تشریح چگونگی انجام لیفت و جوانسازی صورت پرداخته و در این راستا اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم. لیفت صورت به عنوان یک عمل جراحی سرپایی شناخته می‌شود که طی آن پزشک برای عدم وجود درد از ماده بیهوشی موضعی استفاده می‌نماید. این ماده آرام بخش به آرامی به داخل پوست شما تزریق شده و موجب بی حسی شما طی مدت زمان مشخصی می‌گردد. 

به طور معمول مدت زمانی که برای انجام لیفت صورت تخمین زده شده‌است برابر با 2 تا 6 ساعت می‌باشد که این مدت زمان برای هر فرد متغیر بوده و به نوع پوست و میزان مشکلات آن وابسته می‌باشد. 

پزشک با انجام بررسی‌های لازم عمل لیفتینگ را بر روی صورت شما انجام می‌دهد و اگر تنها از وجود چروک در پیشانی و دور چشم خود رنج می‌برید این عمل فقط بر روی ناحیه خط مو تا کناره‌های گوش شما انجام می‌پذیرد. طی انجام لیفت و جوانسازی پزشکان صورت شما را به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌کنند و پس از تقسیم‌بندی برش‌های خاصی بر روی سطح پوست شما انجام می‌شود تا به این طریق چربی‌ها و سلول‌های مرده‌ای روی پوست به وجود آمده‌اند از بین بروند.

در انتها با انجام بخیه بر روی برش‌های ایجاد شده عمل لیفتینگ به پایان می‌رسد. توجه داشته‌باشید که بخیه‌ها بسیار ریز بوده و پس از مدتی دیگر اثری از آن‌ها را روی پوست خود مشاهده نخواهید نمود و این امر نیز یکی از مهم‌ترین مزیت‌های لیفت و جوانسازی به شمار می‌رود چرا که موجب می‌شود تا دوره درمانی بهتری را سپری کنید.

مزیت های لیفت و جوانسازی صورت

لیفت و جوانسازی موجب کشیده شدن پوست صورت شما می‌شود، به همین دلیل است که از این متد به عنوان راهکاری جهت شاداب شدن پوست یاد می‌شود. اما این تنها مزیت لیفت نیست. 
همان گونه که می‌دانید انسان به دنبال زیبایی است و زمانی که بتواند به این زیبایی دست یابد اعتماد به نفس وی نیز افزایش می‌یابد بنابراین می‌توان گفت لیفت و جوانسازی همان گونه که از نامش پیدا است می‌تواند چهره‌ای زیبا و جوان را برای شما به ارمغان آورد. از دیگر مزیت‌های بارز لیفتینگ می‌توان موارد زیر را نام برد که هر کدام اهمیت خاص خود را دارند. 

  • حذف و از بین بردن تمام چروک‌های صورت 
  • لیفت قادر است تا اثرات منفی خورشید و باد را برای پوست شما کاهش دهد. 
  • نتایجی که به واسطه لیفت و جوانسازی به دست می‌آورید دائمی بوده و مانند متدهای دیگر پس از طی نمودن مدت زمان مشخصی به شرایط قبلی خود باز نخواهید گشت. 
  • شما با استفاده از لیفت و اثرات فوق‌العاده عالی می‌توانید صورت خود را حداقل 10 سال جوان‌تر نموده و از زیبایی خود لذت بسیاری ببرید. 
  • تمام زخم‌ها و برش‌هایی که بر روی پوست شما ایجاد می‌شوند قابل مشاهده نبوده و به مرور زمان از بین رفته و اثری از آن‌ها باقی نخواهد ماند، بنابراین در این زمینه نیز نگرانی نخواهید داشت. 

مراقبت‌های بعد از لیفت و جوانسازی صورت

برای بهبود سریع‌تر و دستیابی به نتایج دلخواه خود لازم است براساس مراقبت‌های خاصی عمل نمایید تا بتوانید شرایط مطلوب‌تری را برای خود رقم بزنید. از مهم‌ترین مراقبت‌هایی که برای ریکاوری سریع‌تر توصیه می‌شوند می‌توان موارد زیر را نام برد. 

  • بهتر است در هفته اول انجام لیفت و جوانسازی صورت حتما استراحت نموده و داروهای مسکن خود را به طور مرتب مصرف کنید تا بتوانید این دوران را سریع‌تر سپری کنید. 
  • هفته دوم این متد به برداشتن باندهای صورت شما اختصاص می‌یابد و بهتر است طی این هفته رژیم‌های غذایی سالمی را در برنامه خود قرار داده و حتما پیاده‌روی کنید تا از ایجاد لخته خون در بافت‌های پوستی شما جلوگیری شود. 
  • طبق دستورالعمل‌های پزشک خود عمل نموده و تمام داروها و کرم‌های تجویزی را راس ساعت مقرر شده استفاده کنید. 
  • باندهای خود را طی ساعات مشخص شده‌ای تعویض نمایید. 
  • مصرف آب و مایعات فراوان را فراموش نکنید. 
  • میوه و سبزیجات را به طور دائم مصرف نمایید. 
  • تا بهبود کامل خود استفاده از سشوار و خشک کن‌ها را کنار بگذارید. 

اشتراک گذاری

متن سربرگ خود را وارد کنید