مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هیدروفیشیال پوست

هیدروفیشیال-پوست
فهرست مطالب

هیدروفیشیال پوست قادر است تا زمینه‌ های ترمیم و تکسین پوست شما را فراهم نموده آن را ضدعفونی و یا حتی آبرسانی نماید. چنین مواردی در کنار هم موجب شده‌ اند تا این روزها فیشیال در دنیای مد ، فشن و زیبایی جایگاه بسیار ویژه‌ ای داشته‌ باشد چرا که قابلیت‌ های بی‌ نظیری داشته و به عنوان یک راه کار مناسب می‌ تواند به شما کمک‌ های شایانی نماید. این روش به عنوان یک تکنیک موثر مراقبت از پوست در سطح کشور ما نیز جایگاه بسیار ویژه ای دارد و به دلیل آرامش بخشی خاصی که به همراه دارد به طور گسترده‌ ای مورد استفاده قرار می‌ گیرد. 

هیدروفیشال پوست

شما قبل از انجام هیدروفیشیال لازم است با اصول اولیه و ویژگی‌ هایی که این متد دارد آشنا شوید و نباید این نکته را فراموش کنید که مرکز و فردی که چنین خدماتی را به شما ارائه می‌ نماید اثرات بسیاری بر روی نتیجه نهایی دارند، بنابراین لازم است نهایت دقت عمل را در این راستا به کار گیرید. فیشیال با یک هدف روی کار آمده‌ است، اما براساس نوع پوست می‌ توان در مراحل مختلفی آن را انجام داد که در ادامه این نوشتار ضمن بررسی این مراحل به تشریح ویژگی‌ ها و مزایای این تکنیک نیز خواهیم پرداخت و از شما می‌ خواهیم تا انتها ما را مهمان نگاه‌ های پرفروغ خود نمایید. 

هیدروفیشیال چیست؟ 

فیشیال نوعی درمان پوستی موثر است که طی مراحل مختلفی بر روی پوست انسان انجام می‌ شود تا به این طریق بتوان مراقبت هایی عالی را در راستای جوان سازی و درخشش پوست خود انجام داد.

بلکه این متد درمانی و زیبایی قادر است تا صورت شما را به خوبی تغذیه نموده و تقویت نماید تا عمل هیدراته به خوبی صورت پذیرد.

نتیجه نهایی این مراقبت پوستی، صورتی جوان‌ تر و شاداب‌ تر را برای شما به همراه دارد، به همین جهت است که این روزها فیشیال بسیار محبوب بوده و مورد توجه افراد بسیاری از سراسر دنیا است. 

سایر خدمات پوست :

معرفی دستگاه هیدروفیشیال

هیدروفیشیال‌ (Hydrafacial) دستگاه‌ های چند کاره‌ ای می باشد که این اواخر در ایران از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌ است. کار اصلی این دستگاه، میکرودرم مایع می باشد. این مدل از میکرودرم، به دلیل اینکه لایه برداری سبک‌ تر و امن‌ تر و نیز تهاجمی نبودن را دارد، سریعا بین سالن‌ دار ها و ارائه کنندگان خدمات پوستی محبوب شده است. از دیگر مزایای هیدروفیشیال می‌توان به تنوع دستگاه ها برای لایه برداری پوست اشاره کرد. در ادامه به معرفی دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم.

  • بلو رز 6 هندپیس
  • میکروکارنت N97
  • آکوا فیشیال 12 کاره مجهز به هایفو
  • 7 کاره نیوفیس
  • 6 کاره هیدروفیشیال

چرا باید مرکز هیدروفیشال مناسبی پیدا کنیم؟

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی میزان اهمیت انتخاب درست فرد یا مرکزی بپردازیم که شما به عنوان ارائه دهنده خدمات فیشیال انتخاب می‌ کنید.

این موضوع که چه کسی هیدروفیشیال را برای پوست شما انجام می‌ دهد اهمیت بسیار بالایی داشته و توجه داشته‌ باشید که پوست هر انسانی بسیار لطیف بوده و از سطح اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد، بنابراین نباید آن را به دست افرادی سپرد که در این زمینه اطلاعات چندانی ندارند. 

همه ما برای انجام میکاپ یا آرایش به سراغ افرادی می‌ رویم که تخصص لازم را در این حوزه داشته باشند، اما هنگام انتخاب افرادی که خدمات مراقبتی را ارائه می‌ نمایند اغلب سهل انگاری می‌ کنیم. در حالی که فیشیال یک درمان برای مراقبت از پوست بوده و باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه متخصص هستند.

مراکز تخصصی با بهره گیری از امکانات و تجهیزات به روز خود سعی دارند به پوست شما کمک کنند تا به بهترین شکل خود ظاهر شود و این توانایی را دارند تا درمان‌ هایی را در اختیار شما قرار دهند که بسیار موثراند. این درمان‌ ها اثرات فوق العاده‌ ای در از بین بردن جوش‌ های سر سیاه ، آکنه‌ ها ، تیرگی پوست و … داشته و توصیه داریم به سادگی از کنار آن ها عبور ننمایید.

علاوه بر این متخصصین هیدروفیشال با تکیه بر دانش و تجربه بسیار بالایی که دارند مشاوره‌ های خوبی را نیز به شما ارائه می‌ نمایند تا با محصولاتی که برای پوست شما مناسب می‌ باشند بیشتر آشنا شوید. براساس مطالبی که بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت. انتخاب یک مرکز مناسب فیشیال و دیگر مراقبت‌ های پوستی اهمیت بسیار بالایی دارد و نباید نادیده گرفته شود.

مراحل اصلی هیدروفیشیال چیست؟

همان گونه که در بخش‌ های قبل بیان نمودیم تکنیک هیدروفیشال طی مراحل خاصی صورت می‌ پذیرد تا بتوان به نتایجی عالی دست یافت. این مراحل به شرح زیر بوده و دقت در انجام آن‌ ها اهمیت بسیار بالایی دارد. 

مراحل اصلی هیدروفیشیال پوست

مراجعه به متخصصان پوست

از این متد درمانی پوست شما توسط متخصصین زیبایی به طور کامل مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌ گیرد. مجموعه اطلاعاتی که این متخصصین طی این مرحله کسب می‌ نمایند می‌ توانند به آن‌ ها در انتخاب محصولات درمانی مناسب طی انجام فیشیال کمک‌ های شایانی نمایند. 

باز شدن منافذ پوست

از این امر به باز نمودن منافذ پوست با استفاده از بخارهای نرم اختصاص دارد به این صورت که پوست شما را در برابر دستگاه‌ های بخور قرار می‌ دهند تا بتوان استفاده های موثرتری را از کرم‌ های لایه بردار در مراحل بعدی داشت.

استفاده از کرم های لایه بردار

در گام بعدی با استفاده از کرم‌ های لایه بردار پوست شما به خوبی ماساژ داده می‌ شود. تا سلول‌ های مرده سطح پوست از بین رفته و تحریکات لازم برای بازسازی آن صورت پذیرند. لایه برداری پوست مرحله سیار مهمی است.

استفاده حوله های داغ

در این مرحله از هیدروفیشیال از حوله‌ های داغ برای برداشتن کامل کرم‌ های لایه بردار استفاده می‌ شود سپس اگر صورت شما دارای جوش‌ های سر سیاه ، آکنه و یا موارد این چنینی باشد با استفاده از ابزار خاصی این جوش‌ ها را دقیق استخراج نموده و از بین می‌ برند.

استفاده از ماسک ها و آب رسان ها

در مراحل بعدی با توجه به نوع نیاز پوست از ماسک‌ ها و ترکیبات مختلف برای تغذیه و آبرسانی پوست استفاده شده است. ماساژهای پوستی خاصی را به صورت شما اعمال می‌ کنند تا این محصولات مراقبتی به طور کامل جذب پوست شما شوند. 

اهمیت دریافت خدمات هیدروفیشیال 

شما نیز ممکن است با این پرسش که چرا انجام هیدروفیشیال اهمیت دارد مواجه شوید. که در پاسخ به این پرسش باید بگوییم این متد با قابلیت‌ ها و مزیت‌ های بارز خود این توانایی را دارد. تا اثرات مخربی که آلودگی‌ های هوا ، نور خورشید و … برای پوست شما به همراه داشته‌ اند را بهبود بخشیده و شرایط مطلوبی را برای شما به ارمغان آورد.

همان گونه که بیان نمودیم در حال حاضر افراد بسیاری از فیشیال استفاده می‌ کنند محبوبیت بسیار بالایی دارد. برخی از این متد درمانی برای از بین بردن جوش‌‍ های سر سیاه بهره می‌ گیرند. و برخی نیز تنها به دنبال دریافت مراقبت‌ های پوستی برای جلوگیری از پیری زودرس می‌ باشند. تا بتوانند شادابی و جوانی خود را بیش از قبل حفظ کنند.

تمام این موارد نشان دهنده اهمیت بسیار بالایی فیشیال هستند. چرا که این متد با ساختار بی‌ نظیر خود قادر است تا پوست شما را تغذیه نموده و آن را پاکسازی نماید. همچنین باید بدانید هیدروفیشیال اثراتی فوق العاده در جوان سازی پوست شما داشته است. به عنوان نوعی مراقبت پوستی بسیار عالی قادر است تا بهترین عملکرد را برای پوست شما رقم بزند. 

خدمات هیدروفیشال پوست

بررسی مزایای هیدروفیشیال صورت 

فیشیال مزیت‌ های قابل توجه‌ ای برای شما به همراه دارد که اگر بخواهیم اشاره‌ ای به این مجموعه مزایا داشته باشیم می‌ توان موارد زیر را نام برد. 

  • از بین بردن چین و چروک‌‍ های پوستی 
  • برطرف نمودن لک‌ های پوستی قهوه‌ ای رنگ
  • محکم نمودن بافت صورت 
  • درمان خشکی پوست 
  • درمان و از بین بردن جوش‌ های سر سیاه و آکنه‌ های پوستی 
  • برطرف نمودن منافذ باز پوست 

معایب هیدروفیشیال صورت

  • کاملا غیر تهاجمی و بدون درد می باشد.
  • قرمز بودن پوست پس از فیشیال صورت کاملا طبیعی می باشد و سریع از بین می رود.
  • توجه کنید مرکز درمانی را انتخاب کنید که معتبر باشد تا خطر عفونت و قارچ پوستی برای شما نداشته باشد.

هزینه هیدروفیشیال صورت

هزینه هیدروفیشیال پوست نیز مثل دیگر روش ها به عواملی مختلف چون محل زندگیتان و همچنین نیاز هر پوست به به روش درمان، متفاوت می باشد. نمی توان به طور قطعی هزینه های این روش را اعلام کرد. زیرا نخست باید توسط متخصص پوست و مو ویزیت شوید و نوع پوست خود را بشناسید. در نهایت اگر پزشک متخصص نوع پوست شما را تعیین کرد. هزینه این روش را اعلام کرد، آن گاه می توانید این روش را انجام دهید.

سایر تراپی های پوست:

کلام آخر

هیدروفیشال پوست برای بخش های مختلف استفاده می شود ولی در نهایت کاربرد اصلی آن صورت می باشد. این خدمت پوستی پرطرفدار بدون احساس درد صورت می گیرد و علائم آن تنها قرمزی و تورم می باشد. مفهوم هیدروفیشیال پوست، مزایا، اهمیت و مراحل اصلی آن از موارد مهمی است که باید از آن آگاه باشید و ما ر این مقاله به آن پرداختیم. در صورتی که سوالی در مورد هیدروفیشال پوست داشتید می توانید با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید