مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بهترین ریمل های ارزان زیر 100 تومان

The cheapest mascara
فهرست مطالب

بهترین و ساده ترین راه برای آرایش کردن مژه ها استفاده از ریمل است. اگر از ریمل بسیار مناسب برای آرایش چشم ها استفاده کنید به آسانی می توانید مژه هایی حجیم تر و بلند تر داشته باشید. در انتخاب یک ریمل برسی که در آن استفاده شده است نیز بسیار مهم است و هرچه برس ریمل بلند و تیز تر باشد برای بلند کردن مژه مناسب تر می باشد. بهتر است بدانید مهم ترین قسمت در خرید ریمل قیمت آن می باشد پس بسیار مهم است یک ریمل با کیفیت با قیمت مناسب خریداری کنیم. در ادامه مطلب با انواع هاو غیره آشنا خواهیم شد.

انواع ریمل ها

انواع ریمل ها

ریمل از پرکاربردترین و محبوب ترین وسایل آرایش چشم می باشد که در آرایش چشم و به صورت کلی آرایش صورت تاثیر می گذارد. ریمل انواع مختلفی دارد. برخی ریمل ها حجم دهنده، برخی فرکننده، برخی بلند کننده، تقویتی، ضد آب و انواع ریمل رنگی هستند. در این مقاله قصد داریم چند ریمل ارزان وای با کیفیت را به شما معرفی کنیم.

mascara

ریمل گلدن رز مدل اینفینیتی

از دیگر انواع ریمل ها که قصد معرفی آن را داریم، ریمل گلدن رز یک محصول آرایشی از برند ترکیه ای گلدن رز می باشد که از مهم ترین تولیدات آنان تهیه و تولید محصولات برای آرایش چشم ها است. یکی از دغدغه بسیاری از خانم ها بلند کردن و پر پشت کردن مژه ها است که ریمل گلدن رز با حجم دهندگی بالا و پرپشت کردن مژه ها ، مژه هایی مطابق با میل شما ایجاد می کند. با استفاده از رنگ دانه های مشکی که در ریمل گلدن رز وجود دارد مژه های بی رنگ و طبیعی شما را بلند تر و بسیار مشکی تر نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: عمر مفید محصولات آرایشی

ریمل حجم دهنده اسنس

از دیگر انواع ریمل ها ریمل حجم دهنده اسنس می باشد . این با داشتن یک برس فیبری که کیفیت بالایی برای بلند کردن مژه و منظم کردن آن دارد نسبت به دیگر محصولات منحصرد به فرد شده است. از ویژگی های ریمل حجم دهنده اسنس که دارای قیمت مناسب است، می توان به ماندگاری آنبر روی مژه در زمان طولانی، عدم ریزش مواد داخل ریمل بر زیر چشم، داشتن برس با کیفت و بسیار مناسب اشاره کرد.

ریمل حالت دهنده INLAY

برای هر خانمی که به زیبایی چشمان خود اهمیت می دهد داشتن مژه هایی حالت دار و بلند در الویت قرار دارد و ریمل حالت دهنده INLAYمی تواند بهترین انتخاب با یک قیمت مناسب باشد. با استفاده از برس ژله ای که ریمل حالت دهنده INLAYدارد می توانید مژه های خود را منظم و حالت دار کنید. ریمل حالت دهنده INLAYبرای افرادی که دارای مژه های کوتاه و بی حالت هستند بسیار مناسب است؛ زیرا حالت مژه را تغییر می دهد و باعث بلند شدن مژه و پرپشت شدن آن ها می شود. در هنگامیکه از ریمل حالت دهنده INLAYاستفاده می کنید در آن را محکم ببندید تا باکتری و گرد و خاک وارد آن نشود و برای مژه ها حساسیت بوجود نیاورد. برسی که در ریمل حالت دهنده INLAYاستفاده می شود به دلیل سر نسبتا بلندی که دارد تمام مژه های شما را پوشش می دهد در نتیجه به بلند شدن آن ها نیز کمک می کند. این ریمل دارای ترکیبات و یک نوع ساختار سبک می باشد در نتیجه بر روی پلک سنگینی نمی کند.

ریمل حجم دهنده بورژوآ

برای ضخیم شدن و افزایش مژه ها ریمل حجم دهنده بورژوآبا کیفیت خوب در بازار لوازم آرایشی موجود استریمل حجم دهنده بورژوآ برای خانم هایی که به صورت مداوم از ریمل برای حجیم تر کردن مژه استفاده می کنند بهترین انتخاب است. ریمل حجم دهنده بورژوا که تولید شده از برند معروف بورژوآ است تنها با یک بار استفاده و کشیده شدن روی مژه سطح مژه ها را ضخیم تر و پر پشت تر می کند. با استفاده از ریمل حجم دهنده بورژوا تنها مژه های شما پرپشت نمی شود، بلکه بلند تر نیز به نظر می رسد، بنابراین در بلند کردن مژه نیز تاثیر زیادی دارد.

ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا

یکی از انواع ریمل ها ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا است که با استفاده از آن می توانید مژه هایی حجیم و پرپشت داشته باشید. با استفاده از برس این ریمل که همانند مژه های مصنوعی طراحی شده است به مژه های خود حالتی زیبا دهید. از ویژگی های مثبت و فواید این ریمل می توانیم به حجم دهندگی، بلند کننده کردن مژه ها و جدا کردن مژه ها از یکدیگر برای نشان دادن زیبایی مژه اشاره کنیم.

کلام آخر

از گذشته تاکنون آرایش چشم ها برای خانم ها اهمیت بسیاری داشته است و استفاده از ریمل می تواند باعث پر پشت شدن و حجم دهنگی به مژه ها شود. بهتر است بدانید ریمل ها علاوه بر حجم دهنگی باعث حالت دار کردن مژه و باعث اضافه کردن رنگ دانه های مشکی برای طبیعی نشان دادن مژه ها می باشند. علاوه بر ویژگی های یک ریمل باکیفیت، قیمت محصول نیز برای خرید بسیار اهمیت دارد که ما در این مقاله ریمل هایی با قیمت مناسب تر معرفی کردیم که در فروشگاه های آرایشی و اینترنتی برای خرید موجود اند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متن سربرگ خود را وارد کنید